HİKAYEYE BAŞLAMADAN ÖNCE , YAZARLARDAN ÖNEMLİ NOT :
DEĞERLİ OKURLARIMIZ. BU KİTAP BİLDİĞİNİZ ÜZERE KATILIMLIYDI. VE KARAKTERLER, KARAKTER İSİMLERİ, GÜÇLER VE SEVGİLİ ADLARINI KENDİMİZ SİZLERE SEÇİP SUNDUK. SİZ DE ARALARINDAN SEÇTİNİZ. AMA, LAKİN, FAKAT BUNLARI BAŞKA HİKAYELERDE KULLANMAYINIZ. BUNLARI S3ÇMEK İÇİN ONCA ZAMAN HARCADIK VE BUNLARI BAŞKA YERDE KULLANMANIZ HİÇ HOŞ OLMAZ! LÜTFEN BU SÖYLEDİKLERİMİZİ DİKKATE ALINIZ!
...
...
Mia : Umm şey umarım bana göstereceksin ?
Livian : Tabi ki de .
Livian yayın nereden tutulduğunu gösterdi . Daha sonra Mia'ya bir ok verdi . Mia oku kurcalarken Livian nereye takması gerektiğini parmağıyla işaret etti . Daha sonra Mia oku yerleştirmeye çalıştı . Livian Mia'ya biraz yardım etti . Daha sonra okun arkasından Mia'nın elinin üzerinden tutarak çekti .
Livian : Hedefe doksan derece dur . Oku gerdir . Bir gözünü kapayarak hedefi belirle ve atış .
Livian bunları söylerken bir yandan da uygulamıştı . Oku aynanda bıraktılar ve kaça gittiğine baktılar . En ortadan vurmuşlardı . Mia bunu görünce sevinmişti .Birazcık böyle çalışma yapıyorlarken diğerleri hala kantindeydi .
...
Isla : Söyle bakalım Edward . Yalnızız .
Edward : Neyi ?
Isla : Dün gece neler olduğunu .
Edward : Bir şey olduğu yok .
Isla : İnandığımı mı sanıyorsun ?
Edward : Önemli bir şey değildi konsere gittim konserde biri bana atar yaptı bende sinir olup dövdüm falan işte .
Isla : Vaov . Senin konserde ne işin vardı ?
Edward : ...
Isla : Dur dur söyleme . Şu kızın peşinden gittin anladım .
Edward : İnsanların bir ada sahip olduklarını biliyorsundur herhalde ?
Isla : Evet tabi ki de biliyorum .
Edward : Ee Isla iddiayı kaybediyorsun yavaş yavaş ne istesem senden ?
Isla : Derken ?
Edward : Bu ''kız'' bana bakmazmış güya ya hani onu diyorum .
Isla : Sevgili olsaydınız belki kaybederdim .
Edward : Belki duymamışsındır ama dün gece o mesele de halloldu .
Isla : Onunla aramızda bir bağ oluşmuştu oysaki ... Şimdiyse bir salak duyguları ile oynamaya hazırlanıyor .
Edward : ...
Queen : Selams nabersiniz ?
Isla : OOO Queen hanımlar teşrif etmiş . Ne var en yok ?
Queen : Milletin özeline girdikten sonra müthiş hissediyorum özellikle Edward'ın .
Isla : Edward mı ??
Queen : Ah sana bahsetmedi mi yazık .
Isla : Neyi ?
Queen : Aslında gerçekten dün neler odluğundan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasíaÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...