3 GÜN SONRA
...
Evie nihayet sağlığına kavuşabilmiş ve gözlerini açmıştı . uyanır uyanmaz yanında gördüğü ik şey tabi ki Edward'ın kendisi idi . Hafif iyi misin muhabbetinden sonra Evie minik minik geçmişe dair daha doğrusu hastayken olanlara dair küçük küçük kesitler hatırlar gibi oldu . Gerçekten neler yaşamıştı ? Bunları bilmeye ihtiyacı vardı . Bu yüzden hız kesmeden Edwarddan öğrenmeye çalıştı .
Evie : Neler oldu ben hiçbir şey hatırlamıyorum , neredeyiz ?
Edward : Emily ve Jackson'un evindeyiz . En son ne hatırladıysan oradan devamını anlatabilirim .
Evie : Sana saldırmadıklarını kesin ve net hatırlıyorum desem !?
Edward : Tamam üzgünüm çok ama çok üzgünüm açıklamama izin verecek misin ?
Evie : E herhalde .
Edward : Peki , nereden başlamalıyım .
Evie : En baştan . Mesela onlardan mı oldun ?
Edward derin bir nefes alıp verme operasyonundan sonra her şeyi anlatmaya başladı .
Edward : Verdiğim en büyük yanlış karar ile onlara katıldım evet ! Ben düzgün düşünemedim bir anda gelişti evime gelip bir anda kendisine katılmamı teklif edince ...
Evie : Şey mi S...
Edward : Evet babam olan Steve . Bir anda kabul ettim .
Evie : Ee sonra ?
Edward : Biraz sonra mı konuşsak .
Evie : Niye , kaçmaya mı çalışıyorsun yalan falan mı arıyorsun ?
Edward : Hayır ! Artık yalan yok .
Evie : O zaman .
Edward : Bir şeyler anlatıp başını şişirmek istemiyorum dinlenmelisin sonuçta .
Evie : Tamam anlaşalım eksiksiz her şeyi şimdi anlat diğer zamanlar da ben seni bu konu hakkında darlamayacağım için dinlenmiş olacağım .
Edward : Peki . Onlara katıldım beni ondan sonra gelecek lider olarak gösterdi . O yokken emirleri benden alabileceklerini söyledi . Yani o yokken emir verebilirmişim . Orada da Lila'yı gördüm işte nasıl nexo olduğunu anlamam bu sayede oldu . Yanında biri daha vardı Kevın . Lila sonradan nexo olmuş Kevın güçlerini öğrenebilmesi için seçilmiş .
Evie : A-ama nasıl olur bu ?
Edward : Lila ormanda bizi izledikten sonra bir şey düşürmüş bunu ararken karşılaşmışlar Steve ya da Stefan artık hangisi ise teklif etmiş dönüşmek ya da ölmek diye . En sonunda dönüşmeyi seçmiş tabi dönüşme işinde %50'lik dilim varmış bünye kaldırmazsa ölürmüş . Kısacası iki ölümden birini seçmeliydi dönüşümü seçmiş şansa bak ki dönüşmüş . Kevın ona yardım etmiş .Zamanla Lila yeni bir gücü olduğunu keşfetmiş ve herkesten gizlemiş Kevın nasıl öğrendiyse bunu öğrendi .
Evie : Sen nereden biliyorsun bunları ?
Edward : Kevınla yakın zamanda konuştuk . Bize ormanda yardım etti yol gösterdi ve peşimizdeki diğer sürgün edilenlere karşı gizledi bu yüzden onu buldum . Bu yaptığı dostane bir şey mi yoksa bir amacı mı vardı .
Evie : Amacı neymiş .
Edward : Stefan'ın adamı imiş sadece ondan emir alırmış kısacası Steve'yi sevmiyor . Galiba bizi korumamızı Stefan söyledi . Yoksa bunu bize yapmaz .
Evie : Tamam tamam başka neler kaldı .
Edward : En önemlisi ! Lila'nın gücünü merak ediyor musun ?
Evie : Neymiş ?
Edward : Gece nexosu . Tabi artı olarak bir şey daha var Manipüle !
Evie : Anlamadım ?
Edward : Bizi birbirimize güçleriyle düşürdü . Benim sana karşı olan düşüncelerimi değiştirebildi nasıl becerebildiğini bilmesem de .
Evie : Bana da denemiş midir ?
Edward : Denese bile başarılı olamamıştır güneş olduğu sürece .
Evie : O gece o karanlık neydi öyle ?
Edward : Hangi karanlık ?
Evie : Ormanda etrafımız sürü ile adam dolu iken . Ne oldu orada ?
Edward : Güç patlaması yaşadın .
Evie : Ne ben mi ?
Edward : Tabi ki de sen !
Evie: Ama nasıl ?
Edward : E bir ikizin yok sonuçta . Ve şey ...
Evie : Ah evet anlat bakalım bana söyleyemediğin için aramızı bozan şu konuyu !
Edward : Annem benim senin ve Alfia hakkında birkaç şey söylemişti . Ben güçlerimin değişiyor odluğunu düşünürken onunla konuştum . Bana baba konusunu açtı . Babamın adını verince soru işaretlerim dağılsın diye sizlerden de bahsetti . Alfia kardeşim annemin öz kızı . Senin baban Steve değil başkası şey annen dünyanın en güçlü melez kızını dünyaya getirmiş .
Evie : Melez ?
Edward : Babanın güçleri karanlık taraftan geliyor yani genlerinde karanlık tarafta var . O gece açığa çıktılar yani zorla gibi oldu biraz özür dilerim .
Evie : Neler diyorsun sen ?
Edward : O kadar çok kişiyle başa çıkamazdık aklıma gelen şeyi yapmak zorunda kaldım . Güçlerinin ortaya çıkmasını biraz hızlandırdım . Seni güçlendirmeye çalıştım .
Evie : Korkuttun beni çok korkuttun .
Edward : Kendi irade ve benim yaptığım şey birleşince bu oldu .
Evie : Karanlık taraf güçlerim mi var ?
Edward : Evet öyle .
Evie : Neyse kapatalım bunu .
Edward : Öyle kapanacak bir şey değil bu konu . Neden yaptığımı anlaman lazım niye böyle şeyler yaşadığımızı bilmelisin .
Evie : Edward tamam anlıyorum ben yaptın bir şeyler ...
Edward : Lanet olsun ki yaptım onlara katıldım üstüne yetmiyormuş gibi senin arkandan hain planlar hazırladım uygulamada , her şeyde yardım ettim !
Evie : E-Edward !?
Edward : Lila beni manipüle etti beni sevmediğini , bana değer vermediğini düşündüm .
Edward böyle konuşurken Evie ayaklanıverdi ve daha sonra onu susturdu .
Evie : Yeter sus artık . Geçmiş geçmişte kaldı . Şuan burada yanımdasın ya gerisi önemli değil ve sakına bir daha böyle düşünme . Seni önemsemediğimi düşünme .
Sonrasında da - evet bu bir ilk birbirlerine çekilmeleri ve Edward'ın başlatması dışında bu neredeyse ilk isteyerek yaptığı bir şey olabilir - dudağına ufak bir öpücük kondurup geri çekildi . Edward şaşkınca bakarken bir yandan da sordu .
Edward : Dur , affettin mı beni ?
Evie : Yani buna sonra döneriz tam bir şeye söylemeyeceğim .
Edward : Haklısın tabii ki de . Sonuçta arkandan iş çevirdim ve sana ihanet ettim .
Evie : Tamam yeter , sus ! Aynı şeyleri tekrarlama gerçekten daha da kötüleşiyorum .
Edward : Tamam sustum özür dilerim .
Evie : Gerekmiyor .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantastikÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...