Bölüm 123

5 4 0
                                    


Tüm bu olanlardan BİR (1) Ay sonra !

...

Dövüş dersleri kaldığı yerden devam etmiş ve ilk aşamalardan çıkıp birbirleriyle dövüşmeye başlamışlardı . Edward'ın eski evi nihayet satılmış parası da banka hesabına yatmıştı . Çok yakında yeni evi de satın alacaktı . Bunun için iyi zamanı bekliyordu . Evi eşyaları ile satıvermiş bu yüzden de eşyalı ev arıyordu . 

Emily Evie ile gizli gizli konuşmalar yapıyordu çünkü şunun şurasında Edward'ın doğum gününe 1,5 hafta kalmıştı . 

...

Bir akşam üzeri yine Edward ile Evie dışarıda çalışma yapıyorlardı . Dövüş sırasında Edward Evie'yin kafasını dağıtan bir konu açtı . 

Edward : Ev artık resmi olarak benim ; eşyalı , bahçeli bir de spor salonu var gibi bir şey .

Evie : Taşınma işi ne zaman ?

Edward : Bak harika bir mekan ! Güçlerini denemek için uygun , mini oyun salonu var bir de spor salonu box torbası falan .

Evie : Tamam Edward tamam , zaten geleceğim seninle .

Edward : Ciddi misin ?

Evie : Evet hem diyorsun burası şehrin ortasında . Doğru düzgün yaşam alanım bile yok burada . Belki orası daha iyi gelir .

Edward : O zaman hemen taşınalım çok yakında .

Evie : N-ne ?

Edward : Şimdi  hemen değil tabi ki de ama ev tamamen hazır her zaman taşınmaya müsait . 

Evie : Ne zaman gitmek istiyorsun ?

Edward : Sen ne zaman istersin ?

Evie : Bunu düşünmedim .

Edward : O zaman bir düşün istersen ama önce ...

Evie : Evet önce seni nakavtlamalıyım .

Evie ile Edward dövüş antrenmanlarına devam etti . Tabi çoktan Evie'nin aklı dağılmıştı . Aklı dövüşte değil sadece Emily ile planlarındaydı . 1,5 hafta önce taşınırlarsa partinin şekli tamamiyle değişirdi . Bunu Emily ile konuşmalıydı ya da Edward'ı geç gitmeye ikna edebilirdi ama tabi önce düşünmek lazımdı . Hangisi parti için en uygun mekan olabilir . Aslında Edward'ın evi daha az dikkat çekecek bir yerde olduğundan parti kolaylıkla yapılabilir çok insanı da rahatsız etmezdi .

Evie bunu düşünürken tabi bir yandan da dövüşmekle meşguldü . Edward onun dalgınlığını çoktan anlamış ve Evie'nin beklemediği bir hareket ile onu yere düşürmüştü . 

Edward : Ne oluyor bakalım aklın nerede ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Edward : Ne oluyor bakalım aklın nerede ?

Evie : Ne ?

Edward : Nereye daldın gittin bugünlerde hiç iyi değilsin , yoruluyor musun yoksa zorluyor mu bunlar seni ? Hala iyileşemedin mi yoksa ...

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin