...
Kısa bir hafta ardından o gün gelmiş idi . Dönem sonu başarı belgesi alma günü !!!
Kızlar hazırlanmış okula gitmişti . Ana birleşip bahçede okul müdireleri konuşma yapmış idi ama karanlık tarafın müdür değil müdür yardımcısı Elizabeth konuşmuştu . Steve kendini tüm toplumda konuşma yapmaya hazır hissetmemişti . 6 yıl sonra ilk kez olacaktı çünkü .
...
Herkes karnesini alarak evlerine dağılmış idi . Cumartesi günü Evie'nin karnesini öğretmenleri getirmiş ve teslim etmişti . Alfia ise karnesini pazar günü babası tarafından getirilerek almıştı . Okul tatil olduğundan kızları ile kalabilirdi bu iki hafta boyunca ve hasret giderebilirdi .
...
Hafta sonu herkes tatil planları yapmış idi . Pazartesi günü herkes yola çıkacak ve resmi bir şekilde tatil başlamış olacaktı .
...
Karanlık taraf nexolarından olan Edward ve takımı + Aidan bir tatil planı yapmıştı bile ! Kar / Kayak merkezine gidip otelde keyif yapacaklar ve belki de kayak yapacaklardı . Qeen , Isla , Elisa ve sevgilileri de gidenler arasında idi . Buluşarak birlikte yola çıktılar . 2haftalık tatilin 1.5 hafta kadarını falan orada geçireceklerdi . Birkaç saatlik yol ardından merkeze gelmişler ve oda tutarak odalara yerleşmişlerdi . Şimdi burada Alfia ve Evie olacaktı .Daah bir eğlenceli olurdu sap takılan arkadaşlar için ama maalesef yoklar . Bu yüzden buruk bir tatil olacağa benziyordu . Belki de bir sürprizle karşılaşırlardı kim bilebilir !??
Yerleştikten sonra aşağı kafeye inmişlerdi . Orada bir şeyler içerlerken etrafa da bakınıyorlardı . Birçok kayak yapan insan vardı ve evet onlar insandı . Nexo değillerdi . Burası nexo şehri dışında ir tatil alanı idi . Bu yüzden onlar güçlerini dikkat çekmeden kullanmak zorundalardı tabi kullanırlarsa !..
Geldikleri ilk gün fazla bir şey yapmadılar aksine etrafı turladılar . İkinci tatil günlerinde girişte büyük bir sürpriz ile karşılaştılar . Onlar dışında başkaları da şuan o kayak merkezindeydi çünkü ! Peki yanlar kim miydi ?? Bunlar Amor , Stella ve sevgilileri idi . Onlar da kayak yapmaya gelmiş ve daha yeni varmışlardı . Daha kapıdan yeni girmişlerken de karanlık tarafa rastlamışlardı . Onların yanından geçerek odalarının anahtarını aldılar . Kızlar erkekler ortak kalacaktı . Odalarına çıkarlarken diğerlerinin neden burada olduklarını sorguluyorlardı .
Yakında hepsi çok eğlenecek kıyasıya rekabetli , eğlenceli bir tatil geçireceklerdi .
...
Amor , Stella ve sevgilileri de yerleşmiş dinlenmek adına kafe bölümüne geçmişlerdi . Etrafta olanı biteni incelerken karanlık taraf nexoları kayak yapıyordu . Amor sırıtıp elini birazcık hareket ettirip karla ilgili bir şey yaptı . Minik bir çığ ! O sırada karın üstünde kayan da Aidan'dı . Karın oynadığını fark etmesiyle dengede duramayıp düşmesi sadece saniyelerini almıştı . 3-4 kere yuvarlanıp aşağı kara batıp öylece durmuşken Edward ile diğerleri ona gülüyordu . Daha sonra Aidan kendini kardan kurtarıp etrafa bakınmaya başladı . Herkes ona bakıp gülmemek için kendini zor tuttuğunu görmüş idi . Sinir ile diğerlerinin yanına geri döndü . Kızlar kaymak için gittiğinde Aidan ''Kar bir anda oynadı yoksa ne düşeceğim '' dedi . Edward da karşılık olarak ' Ya ya öyledir ! '' diyerek tekrar güldü .
O sırada kafede olan diğerleri de gülmekten sandalyelerinden düşmek üzere idi . Hele şu Aidan'ın tipi görülmeye gerçekten de değerdi .
...
Bu kayak merkezindeki aydınlık ve karanlık taraf nexoları üçüncü gün olan çarşamba gününde en sonunda kaynaşmışlardı . Tabi ki de rekabet için ! Yine de bu rekabet içinde eğlence de olacaktı .
Bugün aydınlık taraf ve karanlık taraf günlerini otelde geçirmişti . İlk önce langırt daha sonra bilardo derken tüm otel eğlence aktivitelerini yapmışlardı . Hatta otelde mini bir bowling alanı bile vardı .
Herkes ekipli olarak yarışıyordu . Bilardo da Aidan ile Edward oynarken aydınlık taraf yanlarına gelmişti ve sonra Edward ile Lynx oynamaya karar verdi . Karşılıklı oynarlarken en sonunda Lynx kazanabilmişti . Edward illaki bu rövanşı alacaktı . Başka bir oyunda ...
Aidan ile de Taehyung oynamış ve Taehyung kazanmıştı . İki sap yenilmeye doyamayan arkadaş şimdi diğerlerini izliyorlardı . James ile Sky yapmış ve James kazanmıştı . Kaybedenler eleniyordu ve yakında final turu yapılacaktı . Bakalım kim kazanacaktı .
Aldvin ile James birlikte oynamış ve James tekrar kazanmış idi . Kazananlar Taehyung , Lynx ve James idi .
Lynx ile Taehyung yapmış ve Lynx tekrar bir galibiyet kazanmıştı . Bu bilardo işinde Lynx iyi gibiydi . Tabi James'e de denecek kötü bir laf bulunmuyordu . Final turu olarak 3 kere oynayacaklardı . İlk eli minik bir farkla Lynx kazanmış ve ikinci elde devam etmişlerdi . İkinci el Lynx biraz yıpranmış gibiydi bu yüzden James ara açık bir şekilde Lynx'i mağlup etmişti . İşler son etaba kalmıştı . İkisi de yarışmış ve en sonunda James galip gelmişti . Bilardo da karanlık taraf kazanmış idi .
...
Kendi aralarındaki yarış böyle devam etmiş ve langırt oynamaya karar vermişlerdi . Aidan ve Edward'a karşı Lynx ile Sky . Edward ve Aidan bu oyunda iyilerdi bu yüzden anında golleri atmışlar ve ikisini de yenmişlerdi . Daha sonra Taehyung ile James oynadı . Karşılarına ise Aldvin ile Isla çıkmıştı . Aldvin ve Isla kazanarak onları elemişti . Son el olarak Queen - Elisa ile Amor - Stella oynamıştı . Amor ve Stella onları yenmiş idi .
Final turundan önceki son turdu . Aldin - Isla = Amor ve Stella oynamışlar Amor ile Stella onları yenerek final turuna çıkmışlardı . BÜYÜK BOSS !
Kızlar VS erkekler gibi bir şey olmuş ve Isla , Elisa + Queen onları desteklemiş idi . Tüm desteklere rağmen yine de Aidan ile Edward galip gelmişti .
...
Langırttan sonra biraz dinlenmek için kafe bölümüne gitmişlerdi . Orada tatlı yiyerek bir şeyler içmişler bolca enerji toplamışlardı . Daha sonra da eğlencelerine kaldıkları yerden bol enerjiyle devam etmişlerdi . Sıradaki aktivite ise tabi ki de Bowling idi . Mini Bowling alanına ilerlediler ve takımları kurdular . Takımlar karışık olacak idi . Aydınlık karanlık iç içe oynayacaktı . 6'ya 6 bir takım oluşturulacaktı .
Birinci takım olarak Edward Amor Aldvin James , Lynx ve Elisa ; ikinci takım olarak da Sky , Stella , Aidan , Isla , Queen ve Taehyung seçildi . Daha sonra da hız kesmeden bowling'e başladılar . Oyunda neredeyse en iyileri Amor , Lynx , Edward , James ve Queen idi . Yine de rakip takım iyi mücadele vermişti .
...
En sonunda galip gelen takım birinci takım yani Edward , Amor , Aldvin , James , Lynx ve Elisa olmuş idi .
Edward : Artık senden bir ödül yemeğini alırız Aidan .
Aidan göz devirerek : Şanslıydınız diyelim .
Gülüşerek bowling alanından çıktılar . Aslında güzel anlaşılıyordu . Düşmanlık , kavga ve alay etme boş işlerdi .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...