Bölüm 58 (Sezon 3 Bölüm 1)

14 11 1
                                    


...

Jackson'un gözleri kapıya ilişince hiç beklemediği bir görüntü ile karşılaşmış ve şaşırmıştı .

Jackson şaşkınca : AMCAAA !?

Evie ve Alfia şaşkınca birbirlerine bakar iken Aidan ve Edward da Evie ile Alfia'ya bakmaktaydı .

Evie : A-amca mı !?

Alfia Ha-hayır bu olamaz .

Evie ile Alfia aynı anda : Babaa !?

Edward ve Alfia kızların söylediğini duyunca şaşırmış ve onlarda anlamamışca bağırmış idi . '' Nee baba mıı !? ''

...

Steve : Size her şeyi anlatacağım .

Jackson : Amcaa ! Yaşıyorsun !?

Jackson bunu diyerek Steve'e sarılmış idi . Ayrıldıktan sonra Alfia şaşkınca onlara bakıyor ve kendi kendine söyleniyordu . 'A-ama bu nasıl olabilir ? ''

Steve : Her şeyi anlatacağım .

Evie :Baba gerçekten bu sen misin?

Steve : Dene ve gör :)!


Kızlar hızla erkeklerin yanından gitmişlerdi . Evie mutluluktan ve şaşkınlıktan babasına doğru ilerlemiş  ;  Alfia ise biraz şüpheli davranmış , şüpheli tavırlarla yaklaşmış idi  ve daha sonra babalarına koşup sıkıca sarılmışlardı  .Ayrıldıktan sonra babaları Steve kızlarına dönerek konuştu .

Steve : Gitmemiz lazım , hem de hemen !!

Steve kızları salondan çıkarmak istercesine onlara baktından sonra en önden yürüdü . Kızlar ilk önce birbirlerine daha sonra da arkadakilere baktı . Sonrasında ise kararlarını vermişlerdi . 

Evie bir yandan yürürken bir yandan da arkasına bakıyordu ve şunu söyledi . '' Gitmeliyiz ! '' . Evie bunu deyince önüne geri dönmüş ve diğerlerinin arasınca gitmiş idi . Biraz arkalarından da Jackson onları takip itmişti . Peki ya yıllar sonra Steve neden ortaya çıkmış ve nasıl hala hayatta idi ?

...

Babaları buraya araba ile gelmiş idi . Kızlar arka koltuğa geçip oturdular . Babaları ile kuzen bir şey konuştuktan sonra baba arabaya bindi ve okula doğru aracı sürdü . Kızlar şaşkındı ve yol boyu sessizce birbiriyle bakışmıştı .

Kısa yolculuk sonucu yurdun önünde durmuştu araba . Kızlar indi ve yurda ilerledi . Steve de arkalarından gelmiş idi . Kızlar Steve'i odalarına çıkardı .  Steve salondaki kanepeye oturduktan sonra kızlarını da yanına alarak konuşmaya başladı . 

...

Steve : Buradan uzaklaşmalıyız !

Evie : Baba, artık ne olduğunu öğrenmek istiyorum !

Alfia : Evet, partiden beri hiç konuşamadık. Senin hayatta olmadığını, yangında öldüğünü zannediyorduk.

Evie : Ama yaşıyorsun.

Alfia :Bir açıklaman vardır elbet !

Evie :Var değil mi?

Steve : Ah, haklısınız. Size her şeyi en başından anlatacağım.

Yine Steve : O gün... Bir seçim yapmam gerekti ! Hayatımda verdiğim en zor karardı. Ve sizi seçtim.

Evie : Ne seçimi bu ?

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin