Bölüm 86

8 9 1
                                    


Önceki Bölümden Kesit :

...

Queen : Ya şifreyi bilmiyorlarsa ?

Isla : O halde araştırır ve müdür odasına gideriz orada şifre ararız bulamazsak Elisa'yı içeri alırız . Tabi kapıdan olmayacağı için bacadan girmesi gerekecek ve bu bizi çok ama çok zorlar . Umalım da şifre müdür odasında olsun .

Queen : O halde ne bekliyoruz ?

Isla : E'yi bulmalıyız .

Isla ve Queen her dosyanın içine teker teker baktılar bu sırada elisa elektrikle ilgileniyordu . Isla'nın ayı hangi odada kullandığını görünce elektirikle oynamayı bıraktı . Odadan çıkarken ay gücünü kaybeder ve Elisa dinlenmiş bir şekilde tekrar kameraları devre dışı bırakırdı .

Arşivde Evie hakkında bulabildikleri tüm dosyaları aldılar ve daha sonrasında müdürün odasına gittiler . Yoldaki güvenliklere kasa şifresi soruyorlar ama içlerinden hiçbiri tabi ki de bilmiyordu . Queen her birine sürekli bu anıyı unutmaları gerektiğini söyleyip duruyordu .


...

En sonunda müdür odasına vardılar . Isla gücüyle odayı aydınlattı ve elinde bulunan parıl parıl parıldayan ay küresi ile etrafı kolaçan etti . Tüm belgelere bakınırken yine bir kilitli dolapla karşılaşmışlardı .

Isla : Her odada var galiba bundan adet olmuş şuna bak delireceğim !

Queen : Dur bir açayım öyle görürüz .

Queen kilidi açtı ve sonrasında da çekmeyi çekti . İçinde boş da 2 belge ve bir küçük kasa daha vardı .

Isla : Hay şansımı seveyim ben !

Queen : Bu müdür biraz salak değil mi ? Şifreyi unutup duruyordu benim hatırladığım kadarıyla . Bence elbette yazıyordur bir yerde .

Isla gülerek : Önümüzde işte kör gibi arıyoruz .

Isla az önce kilitlerini açtıkalrı çekmeden kasanın altına sıkıştırılmış kağıt parçasını çekip aldı . İki tane şifre yazıyordu .

Isla : Bu kadar basitmiş az daha göremeyecektik .

Queen : Biri arşivin diğeri de bu odadakinindir herhalde .

Isla : Denemekten zarar gelmez .

Isla ve Queen kasayı açmaya çalıştılar . Kasa kısa sürede açılmıştı . İçindeki belgelere baktıklarında donup kaldılar .

Senetler tapu . Her ay yatırılan maaşların senetleri . Borç faturaları ve daha niceleri en çok da isimsiz diye anılan birinden gelmiş olan mektuplar .

Isla tam mektupları karıştıracaktı ki dışarıdan bir ses duydular .

??? : Kim var orada !?

Isla ve Queen şaşkınca birbirlerine bakarken Isla hemen elindeki kağıdı kasaya koymadan kasayı kapattı ve çekmeceyi de yerine iterek masadan uzaklaştılar .

Kapının arkasına saklanıp beklemeye başladılar . Bir adam kapıyı açıp içeri girdi ama etrafta bir şey göremeyince yeniden dışarı çıkmıştı . Isla ve Queen derin bir nefes verirken Isla zarfı açıp merak edercesine okudu .

Çok garip şeyler yazmaktaydı . Mektuplaşan kişiler arasında oluşmuş yeni bir jargon gibi duruyordu . Pek anlayamasalar da Isla mektubu ne olur olmaz cebine attı ve Queen'e söylendi .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin