...
Sabah yepyeni bir gün idi . Kim bilir kahramanların başına yine neler gelecekti ...
Evie sabah uyanınca yataktan kalkıp üstünü değiştirdi ve aşağıya indi . Etraf tabii ki akşamki partiden kalma olduğundan pisti . Burayı toplamak gerekecekti . O yüzden Evie bir an önce toplamaya koyuldu . Yaklaşık 1 saat sürmüş ve bu gürültü patırtıya Edward uyanmıştı . Aşağı vardığında Evie'nin süslerle uğraştığını gördü . Evie onu fark edince nihayet her şeyi bıraktı ve ona döndü .Edward da konuşmaya başladı .
Edward : Vaov erkenciyiz ve bakıyorum da kimse hasta falan da olmamış .
Evie : Neyse ki !
Edward : Yardım lazım mı ? Neden bu kadar erken başladın kahvaltı yapar sonra da birlikte toplardık .
Evie : Partiyi yapan benim toplamak da bana düşer tabii ki .
Evie bunu diyerek toplamaya devam etti ve Edward da ona yardım etti . Kısa süre sonra her şey bitmiş ve etraf tertemiz olmuştu .
...
Edward : E bittiğine göre artık kahvaltı edebiliriz .
Evie : Tamam olur .
Edward ile Evie mutfağa gittiler ve orada birlikte kahvaltıyı hazırladılar . Hazırlıklar bitince de hiç beklemeden masaya oturup kahvaltılarını yaptılar .
Kahvaltı bitince nasıl birlikte kahvaltıyı hazırladılarsa öylede birlikte masayı toplamışlardı . Her şey bitince en sonunda dinlenmek için oturabildiler . Tabii Edward hemen dünkü sürprizi sordu .
Edward : Dün bana bir sürprizin olduğunu söylemiştin neydi o .
Evie : Önemli bir şey değil , mahvoldu .
Edward : Üzgünüm biraz da benim payım var .
Evie : Yo yoo Aidan'a güvenmemek lazımdı .
Edward : Nasıl ?
Evie : Sadece Alfia , Aidan , Emily , Jackson , Amor ve Lynx'i çağırdım Aidan da Islaları çağırdı işte . İki eski sevgiliyi aynı ortama çağırmaya bilirmiş .
Edward : Ne de olsa artık oldu bitti , düzelmez artık .
Evie : Evet düzelmez .
Edward : Ama ben merak ettim o son sürpriz neydi .
Evie : Ee meraklanmaya devam edebilirsin çünkü söylemeyeceğim . Dün içindi ve süresi bitti .
Edward : Ama ya ...
Evie : Ciddiyim söylemeyeceğim .
Edward : İyi tamam .
Evie : Ee şimdi artık şu benim yeni güçlerimi deneyecek miyiz ?
Edward : Meraktan mı soruyorsun konu mu değiştiriyorsun ?
Evie : İkisi de .
Edward : Sürprizi söylersen hemen bu gece güçlerine bakabiliriz .
Evie : Şantaj mı bu ?
Edward : Nasıl anladığına bağlı .
Evie : Seni dışarı çıkaracaktım .
Edward : Dışarı ?
Evie : Paten kaymaya .
Edward : Yapma ya . Neyse zaten gidemezdik .
Evie : Neden .
Edward : Dışarı öylesine eğlence amaçlı çıkmak sakıncalı .
Evie : Bu yüzden de sadece o geceye özgü idi bu yüzden söylemedim bir daha tekrarlanacak bir şey değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasiÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...