...
Ambrosia mesajı görür görmez şoka girmişti . Gözlerini telefondan ve Lucas'ın mesajından ayıramıyorken Mina sağdan sağdan gizlice yazışmaları okumaya başlamıştı bile . Son mesajı okur okumaz '' Ohaaa ! '' diyerek mesajlarını okuduğunu belli ederken herkes onlara dönmüş ve Ambrosia da daldığı yerden çıkmıştı . Arkasını dönüp Lucas'ın oturduğu masaya baktı . Lucas'ın bir cevap beklediği her halinden anlaşılıyordu . En sonunda Ambrosia cevabını yazma cesaretine girebildi . '' Olur . :) '' .
Lucas : O zaman çok yakında görüşmek üzere . . .
Ambrosia : Lucas
...
1.5 saatlik öğle arası bitmişti . Herkes derslerine girmişlerdi . Bu ders Karanlıkla İlişkiler dersiydi . Aynı dersi Karanlık tarafta Aydınlıkla İlişkiler adı ile alıyorlardı . 40'Ar artı 10 dakikalık teneffüs ve ders saatlerinden sonra okulda bitmişti . Herkes evinin yolunu tutmuştu .
Lucas ile Ambrosia ise bu akşam için buluşma kararlaştırmışlardı . Acaba nereleri dolaşacaklardı ?
...
Ambrosia'nın Giydiği
Lucas Ambrosia'yı lunaparka götürmüştü . Eğlenceli araçlara , hız trenine , çarpışan arabalara ve dönme dolaba binmişlerdi . Lunaparkta birbiriyle çok güzel vakit geçirmişlerdi . Lunaparktan sonra Lucas'ın yaptığı planlar hala devam ediyordu . Lucas Ambrosia'yı yemek yemek için güzel bir fastfood restoranına götürdü . Ambrosia oraya bayılmıştı sebebi de fastfood yemeyi sevmesi ve dekorasyonlar olmuştu .
Yemekten sonra sahile gidip el ele tutuşarak deniz kenarında yürüdüler . Lucas yoldan geçen bir pamuk şekerciden Ambrosia için pamuk şeker almayı unutmamıştı .
...
Sabah olmuştu okul vaktiydi peki ya herkes ne yapıyordu ??
...
Aydınlık Taraf güç derslerinde , karanlık taraf ise savunma sanatları dersindeydi . İki tarafında derste çok sıkılmış oldukları yüzlerinden okunuyordu . (Aydınlı ktaraf A grubu ile Karanlık Taraf A grubundan bahsediyoruz .)
Queen : Ne sıkıcı ya dövmek için sıra bekliyoruz .
Edward : Ama işimiz dövmek değil savunmak .
Isla : En iyi savunma saldırıdır . (Göz kırparak.)
Aldvin : Güzelim bir dövüşe ne dersin ?
Isla : Memnun olurum gel bakalım hıncımı çıkartayım .
Aldvin ve Isla diğerleri gibi antrenmana başlamıştı . Queen onalrı izleyip Isla'ya destek verirken Aidan yandan yandan Edward'a yaklaşıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
Viễn tưởngÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...