...
Alfia ile Evie dövüş çalışması yapmış idi . Alfia dövüş adımlarını öğrendiği gibi aynen Evie'ye anlatmış idi . Evie bir iki yumruk atabiliyordu artık ve geceleri kendini pis yaratıklardan koruyabilecekti .
Bu yorucu günün ardından gün bitmiş idi . Diğer gün okul devam ediyordu tabi Evie ve Alfia dışındaki tüm öğrencilere !
...
Sabah olunca Amor uyanmış ve kıyafetlerini giymiş idi . Bugün yine ve yine okula gidecekti . Hazırlanınca mutfağa gidip bir şeyler atıştırdı . Bugün sıkıcı dersler dışında yorucu olarak güç dersi vardı . Yanına çantasını da alarak okula doğru yola koyuldu . Yolda Stella ile karşılaşmış idi . Konuşarak sınıfın yolunu tuttular .
Stella : Selam .
Amor : Selam naber ?
Stella : İyi senden naber ?
Amor : Bende iyi sayılır .
Stella : Ay sence Evie bugün okula gelecek mi hasta mı yoksa Alfia'ya da sormadık ? En son kendini karantinaya alıyordu birinden kaçarca .
Amor : Evet haklısın bence Alfia'ya mesaj atayım olmadı öğle arası bakmaya gideriz .
Stella : Tamam ama işim çıkabilir .
Amor : Ah anladım seni . Sevgili ile öğle arası yemeği evet güzelmiş .
Stela güldü ve yollarına devam ettiler .
Güç dersinde güç öğretmeni yepyeni bir konuya geçmiş idi . Kaynağa göre güçler ! Herkes kaynağa göre güçlerde ustalaşmayı öğrenecekti . Örnek olarak kristal ! Bir elmas veya buz kütlesi üzerinde çalışma ! Parçalara ayırma veya bütünleştirme .
Veya doğal afet . Örneğin toprak ile erozyon + heyelan veya dalgalar ile deprem . Su gücü ile birleşip tsunami !
Evet birleşim ! Çünkü birleşim dersleri de olacaktı ileride !
Dersler kaynağa bağlı geçip gidiyordu .
Stella'nın kaynağı bir elmas olurken Mina'nınki su Mia'nın ki sarmaşıklar Ambrosia'nın ise ışık yani ampullerdi .
...
Ders sonrası kızlar kantine gidip oturmuş ve içeceklerini alarak içmişler , dinlenmişlerdi . Daha sonra teneffüs bitiş zili ile bir sonraki ders için kantinden çıkıp sınıflarına gitmişlerdi .
...
Dersler böyle geçerken öğle arası gelmiş idi . Amor telefonunu kontrol etmiş ama Alfia'dan mesaj yoktu .
Amor : Yine ne işler açtılar başlarına bunlar !?
Amor bunu diyerek yemek alanına yani kantine gitmiş idi . Eğer Alfia'yı görürse yanına gidecekti veya Edward ile Aidan'ı görürse . Çünkü biri Alfia diğeri de Evie ile sıkça takılan kişilerdi . Elbette bilirlerdi . Gerçi en iyi arkadaş bilmedikçe bunların bilmesi saçma olacaktı .
...
Amor bir masaya oturmuş idi . Lynx de ona bir tost ve içecek getirmişti . Teşekkür edip yerken bir anda içeri girenleri görerek az daha tostu boğazına kaçıracaktı . Hemen yutkunup ayaklandı .
Amorr : Lynx hemen geleceğim burada bekle tamam mı ?
Lynx : Ne oldu Amor ?
Amor : Bir şey sorup geleceğim sonra anlatırım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasiaÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...