Evie : Ne diyorsun sen , beni tehdit mi ediyorsun ?
Edward : Yani nasıl anlıyorsan . Okulun bir kuralı var ve sende bunu çiğniyorsun . Neden burada olduğunu söylemezsen seni şikayet etmek zorunda kalacağım .
Evie : Kurallarla pek içli dışlısın ama senin de çiğnediğin bir kural var .
Edward : Neymiş o ??
Evie : ''Karşı Taraftaki'' biriyle konuşmak mesela hatta asılmak mı demeli ?
Edward lafı yiyince dilini yutmuş çocuklardan farkı kalmamıştı .
Evie'de bunu fırsat bilip yüzünden gülümsemesini de eksik etmeden Edward'ı arkada bırakıp çıkışın yolunu tuttu . Giderken de Edward'ın sorusunu cevapladı . '' kardeşimi arıyordum . '' . Sonra çekip gitti . Edward da arkasından '' Demek zoru oynuyoruz ha??? '' diyip bakakaldı .
Daha sonra Isla yanına gelip '' İzle de gör mü demiştin ??? '' diye sordu .
Edward : Evet izle ve gör daha oyun yeni başlıyor . . .
Isla : Tabi tabi öyledir . Boş hayallere kapılacağına gel de daha fazla dikkat çekme .
Edward : Ben her zaman dikkat çekerim yalnız .
Isla : He aynen aynen karizmasın , artık gelsen diyorum !?
Edward Aldvin ile olan kavgasını bile unutmuştu . Aklı uçup gitmişti . Isla daha fazla Edward'ı beklemeden Aldvin ve diğerlerinin yanına gitti . Arkasından da hala iki de bir arkasına bakıp duran ve dalgın olan Edward geliyordu . Evie'nin gözden kaybolduğunu en sonunda anlayınca Isla'nın önüne geçip ukalaca '' büyüklere öncelik . '' diyerek yürüdü .
Isla da ona sadece tip tip bakmakla yetindi . '' Noldu ya ışık hızında yaşlandın galiba kızı görünce ?? ''
Edward : Lafla torba gemisi yürüseydi şuan milyonerdim galiba ;)
Isla umursamaz tavrını sürdürürken Edward çoktan uzaklaşmıştı .
...
Aydınlık Tarafta ;
Amor : Ah konuşma bitti , bu kızlar nerede kaldı ??
Stella : Okul çok büyük tabi ki geciktiler .
Mia : Arasak da bulamayız zaten .
Alfia : Selamsss . Aa siz kimsiniz ?
Amor : Okula yeni kayıt yaptıranlardan sadece birkaçı .
Alfia : Peki ben Alfia .
Mina : Merhaba ben geldim .
Stella : İyi haberleri bekliyorum !
Alfia : Ne oluyor , aydınlatın beni .
Mina : Aov aramızda yeni ...
Alfia : Sensin yeni . Evie nerede ?
Amor : Seni aramaya gitmişti .
Mina : Ya bırakın müthiş haberim var benim .
Stella : He dinliyoz dinliyoz noldu ??
Mina : Sevgili yaptımmm , hem de ilk günden .
Alfia : Aov hızlısın .
Ambrosia : Off off rezil oldum .
Alfia : Ah bir bitmediniz !
Amor : Yeni arkadaşlarımıza karşı kibar mı olsan ?
Alfia : Ah her neyse .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...