...
Kızlar su içmeye kantine gittiler . Daha sonra da üstlerini değiştirmeye de soyunma odasına . Giyindikten sonra da sınıflarına çıktılar zaten 10 dakikalık teneffüs anca yetmiş idi onlara . Diğer derslerine başlamışlardı .
Bu sırada sizce Karanlık tarafta ne olmaktaydı ?
...
Karanlık Tarafta :
Tabi ki şuan onlar okula yeni gelmişlerdi . İlk iki dersleri ise her zamanki gibi savunma saldırıydı . Daha sonra aydınlık taraf ile ilişkiler dersleri vardı . Öğleden sonra ise Nexo tarihi ve rehberlik idi . Güç dersleri ise bu üç dersten sonra okul bitiş zili çaldığından 10 dakika sonra iki ders saati olmak için yapılıyordu . Diğer ders ise akşam – gece arasındaki bir çizgide idi . O da iki ders saati kadar sürüyordu .
Herkes bu derste çok rahatlıyordu . Birbirlerini dövmek güzel hissettiriyordu . Aidan ve Edward en sonunda yine bir dövüşte karşı karşıya gelmişlerdi .
Edward : Vay ! Karşıma çıkmaya cesaretin varmış demek nihayet !
Aidan : Acaba benden kaçan sen olmayasın ?
Edward : Görelim kim kimden kaçmış .
Aidan : Bu sefer yenemezsin imkansız .
Edward : Çalışıp da mı geldin ? :D
Aidan : Olabilir ! Gardını düşürme .
Edward : O zaman başla bakalım .
Onlar dövüşür iken Isla ve Queen eşlerdi . Hemen dövüşü bırakıp onları izlediler . Kimi zaman Aidan Edward'ın üstünde kimi zamanda Edward Aidan'ın üstündeydi . kazananın kim olacağı tahmin edilemiyordu .
Queen : Yüz de yüz Aidan alır .
Isla : Tabi alır da rakibi de fena değil .
Alfia : Tabi ki de Aidan alacak !
Isla : A sen ne ara geldin ?
Alfia : Yanınızda Elisa ile eştik .
Elisa : Duyduk geldik .
Queen : Elisa da Edward'ı tutar eşit olur durum .
Kızlar böyle saçmadan bahis koymuşken en sonunda zil çalmış zilin çalması ile kavga bitmişti . Sorun şuydu . Kavga bitmeden önce alttaki kişi Edward'dı . Yani Aidan hükmen galip oldu .
Edward : Şanslıydın .
Aidan : Tabi canım . (Edward'ı yerden kaldırır iken.)
Daha sonra bir şeyler içmek için kantin sırasına girdiler . Okulun yolunu tutarlarken üçlü yine fısır fısır konuşmakta idi ama onları tabi ki de Queen ile Isla duymuştu .
Edward : Ee ikna edebildin mi bari ?
Alfia : Konuşmamıştım ama başının etini yemeye öğle arasında başlayacağım eminim bunalıp kabul edecek .
Aidan : Ee Alfia artık birlikte kayarız seninle . Malum birileri ...
Alfia : Oraya gidince bakarız hem söyle sen biliyor musun ki pateni ?
Aidan : Yani kolay iştir sürerim . Rahat ol .
Alfia : İyi öyle olsun .
...
Isla : Sanırım bize yeni bir takip işi çıktı .
Queen : Şunlardan ne istiyoruz bilmiyorum ama eğlenceli oluyor yaa .:D
Isla : Aynen öyle .
Queen : O zaman bu anı kaçırmak olmaz bence Taehyung da gelsin ve hatta Elisa'yı da çağıralım paten kayma bahanesine .
Isla : Aynen o zaman hadi gidelim .
Öğleden önceki yaşananlar aynen bu şekil idi . Kıs aşure içerisinde 1.5 saatlik öğle arasına girilmiş idi . Öğle arasında hep aynı şey oluyor idi . Kızlar bir masaya yerleşti ve iki kişide herkese yemek almak için gitti . Bugün menüde döner vardı . Yanına da en sevdikleri içecekler . Sıraya girenler bugün Ambrosia ve Mina olmuştu . Yarışmayı kaybeden taraf içinde de yer aldıklarından bu şeref onlara verilmiş idi . Evie ise bu işi hep yaptığından ondan istememişlerdi .
Kızlar yemeklerini yiyip kalktılar . Kimisi sevgililerin yanına gitti . Kimisi sevgilisi ile mesajlaştı . Bazısı da telefonla konuşmuş idi . Bu sırada diğer ekip yani karanlık taraf a grubu kantinde yemek yiyorlardı . Alfia hızla yiyip Evilerin peşine düştü . Edward ve Aidan dışında orada kimse Alfia ile Evie'yi bilmiyorlardı . Aydınlık tarafta bilen ise Amor , Lynx , Livian ve kısmen de Mia idi . Evie bilen herkese tembihlemiş idi . Asla herkese yayılmamalıydı .
Isla : Ah yine nereye gidiyor bu ?
Queen : Nereye olacak Evie'nin yanına .
Isla : Edward'dan daha çok yanında kızın :D
Edward ona tip tip bakar iken Isla '' Nee ? '' diye sordu . Edward daha sonrasında önüne dönmüş idi .
Evie tek başına bankta oturuyor iken telefonu ile de uğraşmaktaydı . Alfia'ya mesaj eçkmeyi düşünürken Alfia çoktan yanında bitivermişti . Biraz havadan sudan konuştuktan sonra Alfia ısrarlara başlamıştı . Evie ise kabul etmemekte ısrarcıydı çünkü biliyordu orası soğuk olacaktı patenler kaygan olacaktı sürekli düşecek ve her yeri ıslanacaktı en önemlisi düştüğü için rezil olmuş gibi hissedecekti . Bu düşme de bir de Aidan ile Edward'ın yanında gerçekleşecekti . Belki birkaç tanede tanımadığı insanın yanında !
Alfia Evie'yi anladı ama durmayacaktı . Gelmeliydi onunda dışarı çıkmaya eğlenmeye ve vakit geçirmeye ihtiyacı vardı . Biraz sosyal olmalıydı . özellikle de erkeklere kadar . Kaç kaç nereye kadardı elbet bir gün yakalanacaktı bu gönül işine . Gerçi kalbi çoktan başlamış ama tüm bedeni inkar ediyordu .
Öğle arası bu şekilde bitmiş idi . Öğleden sonraki dersler başlamış idi . Nexo tarihi dersinde herkes sıkıldığından birbirleri ile ve yan sıra arkadaşları ile konuşuyordu . Isla Elisa ile oturuyor Queen de Alfia ile .
Herkes konuşur iken öğretmen sıkılıp bir öğrenciye soru sormuştu . Bu öğrenci Alfia idi . Soruyu anlamaya çalışırken arkadaşları onu o durumdan kurtarmaya çalışıyor gibiydi . Queen cevabın ne olduğunu okuyup bir kağıda büyükçe yazdı . Alfia onu okumaya çalışırken bir yandan da kendi ağzı ile söylüyordu . Isla da arkadaşın daha yeni olduğunu söylediğinden Alfia kurtulmuştu . Alfia'nın çok işi var gibiydi . Hem öğretmenle hem de karanlık taraf dersleri ile .
...
Aydınlık taraf Karanlıkla İlişkiler dersinde idi . Karşı tarafa nasıl davranılmalı derste bunlar öğretiliyordu . Karşı taraf hakkında zayıf ve güçlü yönler öğrencilere aşılanıyordu . Evie tüm her şeyi hem kendi için hem dersleri için hem de oradaki özellikle de Alfia ile birlikte takılan arkadaş grubu için not ediyordu . Öğretmenin ona sorduğu soruyu böylelikle anında cevap vermişi . Öğretmen Evie'in başka şeyle uğraştığını sanırken o dersin bir kopyasını kağıda çıkarıyordu adeta . Tek yazmadıkları öğrencilere sorulan sorular ve öğrencilerden alınan cevaplardı . Tabi birkaçını not ediyordu orası da ayrıydı .
Öğretmen hiç karşı tarafla arkadaşlık kurmamalarını söylerken karşı tarafta en yakını ikizi varken bu imkansız duruyordu . Öğretmen sanki biraz abartıyordu . Karanlık tarafı öğrencilere yarı zamanlı kötülüyor gibi idi ama Evie aldırmamaya çalışıyordu . Başına ne geldiyse öğretmenin anlattıkları yüzüne olmuş idi . Keşke hiç aldırmasa ve hayatı Alfia gibi anlık yaşayabilseydi.
Dersler en sonunda bitmiş ve okul çıkış zili çalmış idi . Tabi Alfia'nın bugün iki nexo güç dersine daha girmesi gerekiyordu . Aynı şekilde Queen ve Elisa da girecekti . Kalanları ise evlerinin yolunu tutuyordu . Evie kardeşinin derslerini ezberlemeye başlar iken bugün geç dersi olduğunu bildiğinden onu beklememişti . Doğruca okuldan çıkmıştı . Bu sırada yanına Edward gelmiş ve onunla konuşmaya başlamıştı .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...