Evie hemen önünden çekilmiş ve tip tip kızgın bir şekilde ona bakmıştı . Daha sonra sessizliği bozarak konuştu.
Evie : Yine mi sen !?
Piyanist çocuk : O gün olanlar için üzgünüm .
Evie : Üzgün olmalısın da !! Şimdi izin verirsen ders çalışacağım !
...
Evie en nihayetinde bu ısrarlardan bunalmış ve eşyalarını (kitaplarını vs.) toplayıp kütüphanenin dışına çıkarak sınıfa yöneliyordu ki piyanist çocuk önüne geçerek onu engellemişti.
Piyanist çocuk : Bak , lütfen beni dinle . Sana işin gerçeğini anlatmalıyım.Evie : Nedir bu ısrar ? Ne gerçeğinden bahsediyorsun ?...Onlar bu haldeyken de Edward her zamanki bankta oturuyordu . Evie yi fark etmiş olacaktı ki sinirlenmişti. Hayır hayır. Evie ye değil tabii ki . Şu piyanist çocuğa. ( Ve evet bir adı yok o piyanist çocuk ! )
Edward'ın aklından türlü türlü senaryolar geçerken onun bu durumunu fark eden Lila hemen yanında bitmişti .
Lila : Bence de çok yakışıyorlar :).
Edward : Ne -hayır . Öyle bir şey yok . Ben öyle bir şey dedim mi !? Ayrıca senin burada ne işin var !?
Lila : Yok ,sadece seni evime davet etmeye geldim .
Edward : Benden uzak dur Lila !!!!
Lila : Hahahah! Sadece şaka yaptım. Amq düşünürsen bir gün...
Edward : Lila !!!!!!
Lila : Tamam ,tamam . Sustum .
Edward : Ya sana zahmet olacak ama .. YANIMDAN DEFOLUR MUSUN !?
Lila : Diz çöküp söyle .
Edward : Evie de yanlış anlasın. Ah ,yemezler !!
Lila Edward'ın gözlerine bir kaç kez bakmış ve düşüncelerine girmeye çalışmıştı. Ama bir hayli zorlanmış ve gücünün yarısını tüketmesi gerekmişti. Lila ne mi yapmaya çalışıyor.. Edward'ı manipüle ederek Evie ile aralarının daha çok açılmasını sağlamaktı amacı. En nihayetinde 4.denemesi sonucunda olaylar şöyle gerçekleşmişti ;
Lila sessizce kendi kendine: Hadii amaa ,bunu dördüncü kez yapıyorum. Umarım gücüm tükenmeden bu işi hallederim !
Edward : Ne dedin ?
Lila : Vay ,beni dinlediğini bilmiyordum .
Bu sırada Edward Lila'ya kısa bir süreliğine bakmış ve Lila da ona bakınca göz göze gelmişlerdi.
Bu süreyi kullanan Lila da gücünü kullanmış ve Edward'ın düşüncelerini kontrol etmeyi ( manipüle etmeyi ) başarmıştı. Tabii sabah olduğu için fazla işe yaramıyordu ama bu süre Edward'ı kuşkuya düşürmek için yetmişti.
Lila : Evie seni önemsemiyor. Onemseseydi senin iyi niyetini anlar ve şu anda yanında olurdu .
Evie seni önemsemiyor Edward ! Önemsemiyor ..
Edward hipnoz olmuş gibi : Evie beni önemsemiyor.
Lila hemen kalkmış ve Edward kendine gelmeden gülümseyerek giderken sessizce " Bu daha başlangıç! " diyerek Evie 'ye bakıp sırıtarak okulun içine girmişti.
Edward kendine hemencecik gelmiş ve kafasını çalkalamıştı .
Edward : Neler diyorum ben böyle !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
FantasyÖlümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...