Edward : Ne istiyorsun yine ?
Lila : Seni umursamıyor gibi . Hatta gibisi fazla . SENİ UMURSAMIYOR VE BENCE SENDE BÖYLE DÜŞÜNÜYORSUN .
Edward : Ne düşünüyormuşum Lila ben !?
Lila : Evie'nin seni umursamadığını düşünüyorsun ve bunu düşünmekle de haklısın çünkü seni umursamıyor . (Onu manipüle etmek için böyle konuşmaktaydı.)
Edward hafif dalgın bir şekilde : Beni umursamıyor . Ah her neyse niye buradasın işin yok mu senin benimle de ilgilenmeyi kes !
Edward giderken Lila iç çekti ve dışından kısık bir ses ile konuştu . '' Anlayacaksın Edward çok yakında anlayacaksın .Zihnine girmeye başladım şimdiyse o zihni fethedip Evie'yi içinden tamamen atacağım . Sadece biraz daha güçlenmeliyim . Elde edilmen gibi güçlüsün de ama uzun sürmeyecek ! ''
Sonrasında Lila da okul çıkışına gitmiş ve biraz kaldırımda yürümüştü . Bir sokağın başına geldiğinde ise kısa süre içinde önünde bir araba durmuştu .
??? : Bin .
Bu Kevin idi . Lila kapıyı açıp bindi ve Kevin da oradan uzaklaştı . Ormanın yakınındaki eve gitmişlerdi . Bahçesinde güç çalıştıkları gecesinde de yattıkları yer .
Lila : Sana da merhaba .
Kevin : Beklettin .
Lila : O kadar da önemli değildi .
Kevin : Her neyse .
Lila : Eee konuştun mu ?
Kevin : Ne ?
Lila : Benim için Stefan ile .
Kevin : Ha evet görevini aldın tebrikler .
Lila : Evet işte bu ! Peki ya görevim ne liderimiz Stefan ne emretti ?
Kevin : Görevi Stefan vermedi Steve verdi .
Lila : Steve mi o da kim ?
Kevin : Yeni liderimiz .
Lila : Stefan'a ne oldu da o geldi .
Kevin : Burası seni ilgilendirmiyor ve onlar kardeş çok da sorun etme kısacası ikisine de liderimizmiş gözüyle bak !
Lila : Ah tamam öyle olsun ! Peki ya görevim ?
Kevin : Tebrik ederim EDWARD'I SEVGİLİSİNDEN AYIRMA GÖREVİ ALDIN .
Lila : Hey sesini niye yükseltiyorsun bana .
Kevin : Edward'ı bizim tarafımıza çekmenin ilk adımı . Bu adım da senin .
Lila : A o iş bitti bile onlar ayrıldı çoktan !
Kevin : Sadece basit kuru bir ayrılma olacağını kim söyledi ?
Lila : Ne yapmamı istiyorlar ?
Kevin : Ayrılmalılar tabi bir daha barışamayacak kadar kötü ve kırgın bir şekilde . Senin yaptığın ise ufacık bir şey .
Lila : Beni hafife alıyorsun !
Kevin : Almamam için bunu halledebileceğini ve güçlü olduğunu kanıtla o halde !
Lila : Kabul !
Kevin : Steve için bu önemli batırmamaya çalış aksine istediğim zaman devreye girerim !
Lila : Steve neden bu kadar önemsiyor Edward'ı ?
Kevin : Çünkü Edward onun oğlu !
Lila : Ne !?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘t
خيال (فانتازيا)Ölümün eşiğinden zar zor kurtulup hafızasını kaybetmişti . Kimseyi ve hiçbir anıyı hatırlamazken yıllardır görmediği babası ile tanıştı . James ile ... Bakalım Evie'nin yeni hayatı nasıl işleyecekti . The War Of Dark and Light 6.sezon ile devam edi...