Bölüm 98

8 4 1
                                    


??? : Selam ben Zack . Gitaristim . Aynı zamanda sevgilim olmadıkça grubun lideri benim . Kendisi solist olur . Bugüne özel sanırım liderimiz oluyorsun . (Gülerek)

Evie : Merhaba ve hayır sade şarkı söyleyeceğim ve gideceğim .

Zack : Yardımın için çok sağol . O zaman vakit kaybetmeden tanışma faslını geçelim ve sonra da bir denem yapalım .

Zack sırayla arkadaşlarını tanıtmaya başladı .

Zack : Baterist Mike . Yan gitarcı Jack klavyecimiz Sam .

Sam & Jack & Mike : Selam .

Evie : Bende Evie .

Zack :Evet bilgin geldi çok güzel söylediğini söylüyorlar belki sana bir grup ayarlayabiliriz ya da ikinci solistimiz olabilirsin .

Evie : Hayır böyle bir şey istemiyorum zaten de okuyorum pek vaktim kalmaz böyle işlere .

Sam : Bugün bizi tüm müşterilere mahcup etmediğin için teşekkürler .

Evie : Rica ederim önemli değil .

Jack : Artık denemeye geçsek mi ?

Zack : Evet haklısın hadi .

Nihayet grup çalmaya başlamıştı . Kısa tekrarlar sonrası neredeyse mükemmel olmuştu . Şimdi sadece sahneye çıkması kalmıştı .

Sahneye çıkmak çok yakın iken sahne arkasına Amor ile Alfia girdi .

Alfia : Selamlar grup nasıl !?

Sam : Sağlamız solistimiz ile bu geceye damga vuracağız .

Alfia : Ya diyorum inanmıyorsunuz sesini anlatmaya sözler yetmez .

Ambar : Çocuklar çok yakında sahneye çıkacaksınız son dokunuşları falan yapın isterseniz müzik enstrümanlarınızı kontrol edin .

Jack : Ah tatlım bunu biz zaten biliyoruz .

Ambar : Her şey kusursuz olsun diye uğraşıyorum .

Jack :Bilmez miyim nasıl mükemmelliyetçi olduğunu .

Alfia : Siz tanışıyor musunuz ?

Ambar & Jack : Sevgiliyiz .

Alfia : Vaov pekala . Evie ben içeri geçiyorum odaklan kimse yok şarkıyı sadece kendine veya bana söylüyorsun derin nefes al ve başla zaten sesin mükemmel .

Evie : Alfia ! Benimle böyle konuştukça daha çok tırsıyorum hem biliyorsun ben ufak çaplı başımı vurdum fazla yormasan mı ?

Sam : Ne başını mı vurdun sen ne zaman oldu bu sahneye çıkmaya emin misin iptal edilebilir ya da sensiz çıkar ve söyleriz biz .

Evie : Yo hayır önceden oldu ama Alfia böyle yapmaya devam ederse tekrardan gelebilir , her zaman sürekli böyle konuşup beni daha da stres ettiriyor sürekli çünkü !

Alfia : Tamam tamam sustum ve gidiyorum Aidan beni bekler hem onunla konuşmam gereken şeyler var bekliyor olacağız çıkmanı .

Alfia bunu söyleyip dışarı çıkmış arkasından da Ambar erkeklere görüşürüz anlamında el sallayıp Jack'i de öptükten sonra gitmişti .

Kısa bir bekleyiş ardından nihayet o an gelmiş idi .

Sahneye çıkma vaktiydi !

...

Grup tüm müşterilerin alkışı eşliğinde kısa sürede sahneye çıkmıştı .

...

Alfia : Tamam tamam sustum ve gidiyorum Aidan beni bekler hem onunla konuşmam gereken şeyler var bekliyor olacağız çıkmanı .

TH̹̟̘̲͚E Waͬ̀r Ǫ͛̽ͬ̆͝F D̤̰̬̖̐ͅa̧rk AND Ligḩ̸̆ͤ̃ͧ͘tHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin