9

187 13 0
                                    

-LAXUS.- Gray kiabálta, mögötte állt.

-Laxus?..-Suttogtam.

-Bátyám.- Tonny, vagyis Laxus oda fordult felé. Ki tárta a kezeit.- Te hiányoztál a legjobban.

-Megmondtam! Ha vissza jössz megöllek! - Vörösek voltak Gray szemei. Még sose láttam ilyen mérgesnek.

-Oh, mindig ezt mondod.- Szomorúan oldalra nézett.

-Most meg is teszem.- Gray eltűnt, megjelent Laxus előtt. Elkezdtek harcolni.

-Mindenki hagyja el a termet!- Lucy elkezdte ki kísérni a vendégeket. A többiek is segítettek. Nekem is kellet.

Visszanéztem. Csak foltokat láttam, olyan gyorsak voltak, hogy nem is láttam Őket. Még mindig nem dolgoztam fel ami ma történt. Tonny igazából Laxus és a vámpírok egyik hercege. És ahogy látom nem látják itt szívesen.

Gray leugrott a földre, Laxus neki repült a falnak. Behorpadt. Leesett a földre. Gray oda ugrott elé, leakarta szúrni. Laxus ki ugrott, belerúgott Graybe. Ő is neki repült a falnak, áttörte. Vissza szaladt Gray, felrúgta Laxust, de elkapta Gray kezét így együtt csapódtak neki a plafonnak. Le szakadtak a csillárok. Laxus lefejelte Grayt, és rá állt. Úgy csapódott neki a földnek. Gray sok vért hányt fel. Lerúgta magáról. Egymás felé ugrottak, de hirtelen elrepültek két irányba.

Egy lány ugrott közéjük. Ő lökte el őket egymástól. A pór leülepedett, a lányt jobban lehetett látni, hosszú szőke haja volt, zöld szemekkel. Vékony volt és magas, a ruhája is szép volt.

Alucard oda ugrott mellé. Oda mentek a többiek is, oda siettem Én is.

-Miért nem állítottátok le Őket?!- Az idegen lány mérges volt.

-Elsőnek a vendégeket akartuk biztonságba vinni. - Lucy oda ugrott.

-Te nem is lehetnél itt Luna.- Vlad összefonta maga előtt a kezeit.

Alucard megfogta Luna vállát aki már mondta volna a magáét.- Laxus itt van szóval Ő is itt lehet.

A két fiú kimászott a faldarabok alól. Oda jöttek.

-Menj innen Laxus!- Gray szeme újra gyönyörű ciánkékek voltak. De attól még izzódtak.

-Dehogy megyek!- Megigazította a ruháját.- Ha így folytatjátok elveszítitek a háborút. - Letörölte az arcáról a vért.- Megnyerem a háborút és megyek is.

-Most én vagyok a tábornok.

-Látszik.- Alucardra nézett.- Kérem vissza a tábornoki rangom.

-Tudod, hogy nem kell kérned.- Alucard keze még mindig a szőkelányon volt.

Elindult Laxus az ajtó felé. Luna utána sietett. Pislogtam egy párat. Tényleg Tonny, vagyis Laxus az. Elöntötte az elmém a düh. Utána szaladtam.

-Hé!- Kiabáltam utána. Még nem mentek ki. A többiek is rám néztek.

Nem fordultak meg.

-TONNY!

Egyből megfordult, ki kerekedtek a szemei. Pislogott egy párat. Hirtelen megjelent előttem. Hátra léptem.

-Hol találkoztunk?- Megfogta az állát.

-Tényleg nem...- Összeszorítottam a fogaim.- Velem loptad el a könyvet.

Pislogott egy párat.- Áh! Szöszi?

-Nem vagyok szőke.- Tikkelt egyet a szemem.- Ott hagytál engem!- Izzódtak a szemeim.

-Megmentettem az életed.- Összefonta a kezeit.- És ahogy látom nincs rossz sorsod ahhoz képest, hogy egy tolvaj vagy.- Megvillantotta szemfogait.- Vagy tán tévedek?

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now