10

172 12 0
                                    

Kerestem a mosdót. Nem találtam sehol, ki mentem az épületből át a másikba. Már majdnem beértem amikor meghallottam, hogy Laxusról beszélnek.

-Ha tudom, hogy az ötödik visszajön nem lépek be a hadseregbe.

Odamentem, a fal másik oldalán voltak.

-Ne is mond, azt hallottam egyszer egy hónapig megállás nélkül edzettek a katonák.

-Hé!- Egy harmadik hang is volt.- Ne beszéljetek ilyen hangosan, meghallhat aztán büntetést kapunk.

-Utálom, az egész családom utálja.

-Elég sokan utálják.

-Jobb lett volna ha vissza se jön.

Ökölbe szorítottam a kezeim. Ki léptem. Rám néztek, remegtek a szemeik.- Hogy beszélhettek így a tábornokotokról?

Pislogtak egy párat. Elkacagták magukat. Az egyik vörös hajú rám nézett.- Te még új vagy itt, igaz?

-Mondhatni.- Oldalra néztem.

- Laxus herceget mindenki utálja, kivéve az a szőke csaj.

-Senki se szereti, amit meglehet érteni.

-Gondolom Te nem tudod.- Összefonta maga előtt a kezeit.

Nem bírtam semmit se mondani, tényleg nem tűntek boldognak, hogy hazajött.

-Csak, hogy tudd: Ha valaki véletlenül neki megy az utcán, megöli. Öreget, gyereket, mindegy.

-A kedvenc elfoglaltsága a kínzás.

-Egyszer 300 ellenséges katonát győzött le egyes egyedül.

-Ha valamiben meg kéne fogalmaznom a gonoszt, Laxust hoznám fel példának.

Ki kerekedtek a szemeim. Akivel Laxussal, vagyis Tonnyval találkoztam egyáltalán nem ilyen volt. Beszólogatott, de az se volt valami nagy dolog. Megmentet nem is egyszer. Végig őrködte az éjszakákat.

-Nem véletlenül volt annyit száműzve.

- A vámpírok szégyene.

-A legrosszabb amit tett az akkor is az amikor az ap..

-Mi van itt? Engem ne hagyjatok ki a beszélgető partybol.- Laxus hangját hallottam.

Megfordultam, mögöttem állt. A katonák elkezdtek remegni.

-U..uram.

-Menjetek a dolgotokra.- Semmit mondó volt a tekintete.

-IGENIS!- Azzal elszaladtak.

Ránéztem.

-Azt mondtad wc-re mész.- Összefonta maga előtt a kezeit.

-N..nem találtam.- Oldalra néztem, azon gondolkoztam amit a katonák mondtak.

-Veled is csak a gond van.- Morgolódott magában, elindult.- Gyere már.

-I..igenis.- Utána siettem.

Megállt egy ajtó előtt.- Menjél, 2 perced van.

Ránéztem az ajtóra, a mosdó volt az. Ki kerekedtek a szemeim. Be siettem. Már a kezemet mostam. Ki mentem, még mindig ott állt.

Összeszedtem az erőm.- Igaz az amit a katonák mondtak?

-Igen.

Teljesen lefagytam. Megöli azokat akik neki mennek.

-A kínzás a kedvenc dolgod?-Meredtem magam elé. Nem merek a szemébe nézni.

-Azért az túlzás.- Oldalra nézett.- De igen, szeretem. -Elmosolyodott.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now