//Lücy//
Celaena elkezdett rángatózni. Oda akartam szaladni, de Setsuka elkapott. Celaena nem rángatózott tovább.
-Engedj!- Kimásztam szorításából.
Kalipszó csendben maradt.- Ennyi?
-Igen.- A földet néztem.
-Alucard.- Oda ment elé.- Jöttök nekem eggyel.- Felhúzta a szája egyik oldalát.- Most kísérj ki.
-Layla és Spike ki kísér.
-De..
-Jöjjön fenség.- Layla megindult az ajtó felé.
Kalipszó megindult az ajtó felé.- Hihetetlen.- Becsapta az ajtót.
- Ez mennyi ideig fog tartani?- Nicholas felállt.
- Nem tudom.- Laxust és Celaenat néztem.- órákba.. napokba..- Csak néztem magam elé.- Hónapokba.- Rájuk néztem.- Évekbe.
-Hogy mi?!- Alucard előre lépett.
-Celaenától függ.- Fülem mögé tűrtem a hajam.- Akkor kelnek fel vagy kel fel Laxus ha Celaena megtalálta azt ami nem oda való.
Mindenki csak csöndben volt. Senki se készült fel erre. Direkt nem mondtam, ha tudták volna senki se akart volna menni. Én meg nem mehettem hisz én csináltam a szertartást. És amikor felkelnek megkell itatnom majd velük ezt a gyógynövényes elixírt.
-Menj aludj egyet.- Alucard oda jött elém.- Már napok óta ébren vagy és friss levegőn se voltál. Szedd össze magad.
-De ha felkelnek nem tudjátok..
-Akkor mond el.- Setsuka elmosolyodott.
Elmagyaráztam nekik, hogy mire kell figyelni. Ha elkezdenek izzadni hagyni kell. Nem szabad hozzájuk érni. Semmi féleképp nem szabad hozzájuk érni. Amikor felkelnek megkell inniuk ami a pohárban van. Addig lekell szedni róluk az indákat és gyorsan kikell jönni a pentagramból és gyorsan lemosni a csillagot. A gyertyákat mindig égetni kell. Néha megkell szórni Őket egy kis virágpórral.
-Honnan tudod Te ezeket?- Lucy oda jött mellém.- Mármint a húgom vagy. Te vagy a legkisebb.
Összetettem magam mögött a kezeim.- Amióta az eszemet tudom virágokkal és ezekkel foglalkozok. 112 év 112 év.- Elnevettem magam.
Felmentem fürdeni és le is feküdtem az ágyamba. Gyorsan elaludtam.
Remélem semmi baj nem lesz. Amint felkelek megyek le. Most Nicholas és Setsuka van lent. Mivel Celaena ment így nem tudom, hogy hogy oldom meg, hogy egyen. Ezt még ki kell találnom. Éhen hal ha nem eszik.Remélem minden rendben lesz. Nem akarom elveszíteni Őket. Laxus mindig is kedves volt velem, magához képest. Celaena meg mintha a nővérem lenne.
//Celaena//
Gyönyörű volt ez a sok liliom. Sétáltam köztük. Megérintettem a szirmokat. Már sétálhattam 5-6 perce. Nem láttam semmit.
Megálltam. Csak néztem magam elé. Ez lenne Laxus elméje? Vagy meghaltam és ez a túlvilág? Csak az eget néztem. Ránéztem az egyik fehér virágra. Oda hajoltam hozzá. Megszagoltam. Jó illata volt. Hirtelen homályosan láttam. Összeestem.
Kinyitottam a szemeim. A palota folyosóján voltam. Felpattantam. Miért vagyok itt?
Pár gyerek elszaladt mellettem. Fellöktek.- Vigyázz már vagy megöllek!- Elnevette magát a kisebbik fiú.
Egy nagyobb feketehajú fiú üldözte.
A kisebbik fiú is feketehajú volt és a szemei lilák. Ki kerekedtek a szemeim. Ez a gyerek Laxus. De ki a másik fiú? Egyik testvérre se hasonlít.
YOU ARE READING
Neki volt a legnagyobb szíve.
AdventureHiszel a vámpírokban? Vagy bármiféle természetfeletti lényben? Mit szólnál ha azt mondanák van egy másik világ tele ilyen lényekkel? Furábbnál furább szerzetekkel. Főhősnőnk, Celaena egy ilyen világban él. Ami neki teljesen megszokott, ahogy ott min...