77

143 15 2
                                    

Másnap este volt. A fesztivál nagyon jó volt, de még mindig tart. 5 napos. Majd még visszamegyünk.

Sóhajtottam egy nagyot, egy kis koszos öltözőben voltam. Felvettem egy pólót és egy nadrágot, a kezemre valami rongyot kötöttek.

Verekedtek előttem páran. Egy férfi mindenkit levert, már 6 emberrel harcolt. Én következtem. Oda mentem elé.

Amikor kimentem a ringbe síri csend lett. A ringben homok volt a talaj és a falak korhadt fák voltak amik a csípőmig értek. Elkezdtek nevetni. Az ellenfelem is kinevetett. Vagy kettő fejjel magasabb volt mint Én és izmos is volt. Rég láttam ilyen izmos embert.

- Küldjétek haza ezt a kislányt mielőtt eltörik!- Kiabálta be valaki.

- Legyél kurva ha ennyire kell a pénz!- Elnevette magát valaki.

- Tegyék meg tétjeiket!- A férfi kiabált aki ide hívott.

A szememmel a tömeget fürkésztem. Laxus ott ült. Semmit mondó volt a tekintete. Nem örül ennek.

Felhúztam a szám egyik oldalát. Jobban megakarom ismerni az embereket, és a szokásaikat. De ilyen a mi világunkban is van. A pénzt oda fogom adni a kisfiúnak.

Megszólalt a harang. Csend volt a szobában, eddig az összes harcnál ordibáltak.

- Intézd el Pigo!

Ellenfelem vagyis Pigo elkezdett felém jönni. Simán kikerültem. Mindenki kiabált, ordítozott. Laxusra néztem, még mindig unottan nézett engem. Csinált pár képet, Én kértem meg.
Ahogy Őt néztem nem figyeltem Pigora. Gyomorszájon talált. Összehánytam magam, térdre rogytam. Laxus csak egy képet csinált rólam. Elmosolyodott.

Ökölbe szorítottam a kezem. Élvezi, hogy elvernek. Felálltam.

- Add fel kislány.- Az ellenfelem kiroppantotta az ujjait.

Elé köptem.- Kényszeríts.

Elkezdtek ordítani.

- Szedd szét!

Elkezdett felém jönni, lendítette a kezét, könnyen átugrottam felette. Hátulról fejbe rúgtam. Megingott. Csend lett.

Felém fordult, állkapcson ütöttem. Eleredt az orra vére. Meglendítette a kezét. Hátradőltem, lementem hídba, majd állon rúgtam.

Elkapta a bokám. Felemelt, eldobott. Köhögtem egy kicsit. Már kaptam nagyobbat is. Felálltam és leporoltam magam.

Szaladtam felé, lendítettem a karom. Elakarta kapni, de elugrottam. Mögé kerültem. Felugrottam, elkaptam egy korhadt lécet. Szerencsére magas, így elértem a lábaimmal a fejét. Belerúgtam. Leugrottam.

Mindenki csendben volt. Nyeltem egy nagyot. Lehet nem kellet volna felugranom, hisz egy ember nem tud ilyen magasra ugrani. Pigo kapkodott levegő után.

Oda szaladtam elé, arcon ütöttem párszor. Térdre rogyott. Térddel orron vágtam. Kidőlt.
Hátrasétáltam.

Csend volt. Valaki elkezdett tapsolni. Oda néztem, egy néni volt. A kisfiú mellette volt. Ő is tapsolt. Mindenki tapsolni kezdett.

Oda mentem a férfi elé. Ki kerekedtek a szemei.

-Mm...megnyerted.- Remegtek a szemei.

- Ez volt a cél, nem?- Elmosolyodtam.

- Hol a pénzem öreg?- Laxus oda állt mellé.

- Az az Én pénzem.- Mérgesen ránéztem.

-Ez meg az enyém.- Meglóbált egy papirkát.

Neki volt a legnagyobb szíve.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang