//Layla//
Alig hittem el amit hallottam. Lücyt választotta a palást? Miért? Miért? Könnyáztatta szemekkel száguldoztam végig a folyosókon.
Megtorpantam az egyik festmény előtt. Szikrázott a düh a tekintetemből. Végigmértem a vámpírt aki a képen volt. Vörösödtek be a szemeim, a könnyeim párologtak el.
Az apánkat néztem. Azt ígérte, hogy egyszer lehetek királynő, hogy Én leszek Alucard után. Beleütöttem az öklöm a falba. Behorpadt, leesett a festmény. Megtört az alsó csücske.
Fogtam a falat. Becsuktam a szemeim.Kiskoromban kisfiúként neveltek, semmi lányosat nem tehettem. Nem lehettek barátaim nehogy kiderüljön, hogy lány vagyok. Fiús játékaim voltak, fiús ruhákat hordtam.
Aztán 32 évesen már lehettem lány, amikor Alucard elég nagy lett. Kinyitottam a szemeim.
Alucard is így volt, csak fordítva. Mindene lányos volt.
Eltűrtem, mindent eltűrtünk. Összeszorítottam a fogaim. De nekem kellet volna a királynőnek lennem már akkor is.
-Layla!- Spike szaladt oda hozzám. - Gyere menjünk valamerre.- Megfogta a kezem és elkezdet húzni.
Csak mentem utána. Bementünk a szobámba, leültem a kanapémra. Néztem a plafont. Hisztérikusan felnevettem. A saját házamban nem sírhatok ott ahol akarok mert tartanom kell a jó hírem.
Spike egy pohár vizet nyújtott nekem. Elvettem belekortyoltam. Leült mellém.
- Miért akarsz ennyire királynő lenni?
Letettem a poharat.- Én akartam az első lenni.- Ránéztem.- Az első női uralkodó. Egy országban sincs olyan királynő aki egyedül uralkodna.- Megigazítottam a hajam.- Én akartam az lenni aki bizonyít.
Így van, beakartam kerülni a történelemkönyvekbe. Nem úgy mint a vámpírok egyik hercegnője, hanem mint a világ első királynője aki megváltoztatta a világot. Aki jót tett a világgal. Csak hasznos akartam lenni.
Spike elkacagta magát.- Olyan gyerekes vagy. Így is egy lány, nő fog uralkodni.
- Lücy még kicsi lefogják nézni.
- Te is lenézed most.
Nem tudtam mit mondani. Igaza van. Lenézem, de nem azért mert lány, azért mert egy kislány.
- A palást, az apám az anyám még Alucard is azt ígérte, hogy Én leszek a királynő.- Spikera néztem.- Az egész életemet, arra szenteltem, hogy tökéletes uralkodó legyek majd. A parasztokkal jó kapcsolatot ápoltam, hülye bálokra jártam, hogy a többi királyság is kedveljen.- Megfogtam a mellkasom.- Rengeteget olvastam, tanultam, találkoztam olyanokkal akikkel nem akartam. - Megremegtek a szemeim.- A semmiért valaki olyan életét éltem aki nem Én vagyok.
Spike zavartságában oldalra nézett.- Akkor éld a saját életed.- Rám nézett és elmosolyodott.- Legyél az aki valójában vagy.
Lágyan elmosolyodtam.- Hát nem érted?- Beletúrtam a hajamba és mélyen a szemébe néztem.- Nem tudom milyen életet akarok élni, nem tudom milyen vagyok igazából. Nem ismerem saját magam.
Spike magához húzott és karjai közé zárt.- Kiderítjük együtt.
Amennyire csak tudott kinyíltak a szemeim. Könnybe lábadtak, csak folytak és csak folytak az arcomon. Becsuktam a szemeim.
//Alucard//
Layla ajtaja előtt álltam. Bekopogtam. Nem nyílt ki, erősebben szinte már vertem az ajtót. Pár másodperc múlva kinyílt az ajtó.
YOU ARE READING
Neki volt a legnagyobb szíve.
AdventureHiszel a vámpírokban? Vagy bármiféle természetfeletti lényben? Mit szólnál ha azt mondanák van egy másik világ tele ilyen lényekkel? Furábbnál furább szerzetekkel. Főhősnőnk, Celaena egy ilyen világban él. Ami neki teljesen megszokott, ahogy ott min...