95

115 10 1
                                    

Már délután volt. Sétáltunk megállás nélkül. Éhes voltam. Tegnap se ettem nagyon. Csak egy almát faltam be ameddig Smeraldot kerestem.

Laxus és Smeraldo még mindig utálják egymást. De ez érthető valahol. Csak ez a rossz légkör ami van. Engem is kicsinál.

Megálltam. Egy hídhoz érkeztünk. De ez nem egy rendes híd volt. Egy fának az ága ami elvan korhadva. Az indák tartják fent. Mohás volt az egész. Hatalmas szakadék volt alatta. A távolban is voltak indák és faágak, de köd volt így alig láttam.

- Itt át kell menni és akkor lassan ott leszünk.

Nyeltem egy nagyot. Itt menjünk át? A fa is lyukas pár helyen. Van vagy húsz méter hosszú.

Smeraldo elkezdett menni. Recsegett az egész.

Laxus megfogta a karom.- Még mindig akarsz menni?

- I..igen.- A hídra néztem.

- Akkor menj előttem.- Előre lökött egy kicsit.

Ökölbe szorítottam a kezeim. Mentem Smeraldo után, már messzebb volt.
Laxus várt egy kicsit majd jött utánam.

Nem tudtam megfogni semmit. Lekellet néznem, hogy lássam hova lépek. De pár lyukon csak a sötétet láttam.

Sétáltunk már egy ideje, már a felén túl voltunk. Ahova léptem ott letört. Máshova tettem a lábam. Megremegett a testem egy pillanatra.

Sóhajtottam egy nagyot. Már majdnem a végénél voltunk.

Smeraldo lerakta a patáit a földre. Ott várt minket. Mi is oda értünk.

- Na ott van.- Arrébb ment egy kicsit.

Oda mentünk mi is. Látszott a vulkán.
Nyeltem egy nagyot. Óriási volt. Körülötte minden kopár volt. Pár fa volt ott ahol mi voltunk. De itt van vége az erdőnek.

Gyorsan elindultunk a hegy felé.
Már majdnem a lábánál voltunk. Még magasabb volt innen.

Megálltunk. Egy nagy barlang szája előtt álltunk. Sötét volt.

- Nem tudok bemenni.- Smeraldo lenézett a földre. - Megvárlak itt. De ezt neked adom.- Világítani kezdett a szarva. Egy bot jelent meg, a vége zölden égett.

Elvettem. Pislogtam egy párat. - Megértem.- Valamiért azt hittem bejön velem. De akkor Én nem kellenék.

- Menjünk.- Laxus elment mellettem.

Megfogtam a csuklóját. - Maradj itt.

Megfordult.- Háá? Parancsol...

Megforgattam a szemeim.- Tudom, hogy erős vagy meg minden.- Pislogtam egy párat. - De nem vagy tűzálló.

- Te se.- Kirántotta a kezét a szorításomból.

- De jobban bírom mint Te. - Elmosolyodtam. - Bízz bennem.

Kikerekedtek a szemei. Oldalra nézett majd vissza rám. Küzd magával. Összefonta maga előtt a kezeit.

- Igyekezz.

- Igyekszem.- Egy puszit adtam ajkaira és elindultam.

Remegett a testem egy kicsit. Egy vulkánba megyek be. De hát megígértem. Visszanéztem rájuk, integettem. Laxus megfordult és elkezdett arrébb sétálni. Leült egy sziklára.

- Vigyázz magadra!- Smeraldo kiabálta.

Integettem, majd elindultam. Sötét volt, de eléggé bevilágította a helyet ez a zöld fény.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now