16

174 11 0
                                    

-Mondtuk, hogy milyen.- Keresztbe rakta a lábait.

-Szörnyű dolgokat tett, és még bűntudata sincs. Azt hiszi Ő az isten, pedig csak egy velejéig romlott vámpír.

-Mindent megenged magának.

-Utálom.

-Mindenki utálja. - Layla ugrott elénk.-Vagyis majdnem mindenki. Lücy most nagyon mérges lenne ha ezt hallotta volna.- Megigazította szőke tincseit.- Én se szeretem Laxust, de attól még a testvérem. Ne beszéljetek így róla, ahol bárki meghallhat.

-Sajnáljuk.- A földre néztem.

Megrázta a fejét.- Most mit csinált?- Összefonta maga előtt a kezeit.

-3 faluval..- Oldalra néztem.- Végzett.

-A mieinkkel?- A szőkeség szemei kikerekedtek.

-Ellenséges falukkal.- Setsuka keresztbe tette a lábait.

-Régen is sokszor csinált ilyet, és az ellenség is bántja a falukat, városokat. - Layla megfordult.- Nem díjazom, de Ők is ezt teszik.- Eltűnt.

-Hova?- Pislogtam egy párat.

-Nem tudom.- Setsuka felállt.- De menjünk mi is.

Bólintottam egyet.

//Layla//
Kapkodtam a lábaim, Alucard ajtaja előtt voltam. Bekopogtam, pár másodperc múlva benyitottam. Alucard ott állt az erkély ajtaja előtt egy köntösben.

Becsukta az ajtót.- Mi ez a nagy sietség?- Felém fordult. Mérgesnek tűnt.

- Azt mondtad Laxus változni fog Celaena mellet. De már 4 hónapja együtt vannak, és semmi se változott!

-Mit csinált?- Az asztal felé indult, a whiskys üvegek felé.

-Tölts nekem is egyet.- Lehuppantam a kanapéra.

Megforgatta a szemeit.- Akkor gondolom még itt leszel egy darabig.- Megfogta a poharat.

-3 faluval végzett.- Elvettem a poharat amit nyújtott.

-Az ellenség is ezt csinálja. Csak vissza adja.

-De élvezi!- Kortyoltam a poharamba.

-Lehet Laxus kicsit kegyetlenebb mint mi, de akkor se vagyunk ártatlanok.- Leült a fotelba.- Mi se vagyunk szentek. - Elkacagta magát.

-De..- Oldalra néztem. Igaza volt, mi is követtünk el rossz dolgokat. Mint mindenki.- De mi akkor is kordában tudjuk magunk tartani.

-Laxus is tudná, Te is tudod.- Lerakta a poharat.- Csak nem játsza meg magát. Oh tényleg Spikeal menjetek el ide.- Oda adott egy papírt amin egy koordináta volt.

-Aaahh. Minek?- Hátra döntöttem a fejem.

-Találtam egy gyűrűt, de nincs időm elmenni.

-Mi?- Felugrottam.- Melyiket?- Csillogtak a szemeim, már rég találtunk gyűrűt. Legalábbis olyat amiről tudok.

-A nyulakét azt hiszem.

-Oké.- Felálltam.- Reggel megyünk.-Megindultam az ajtó felé, de vissza mentem. Felkaptam a poharam és lehúztam. Utánna kimentem a szobából.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now