66

159 13 1
                                    

//Setsuka//

Már itt lehettünk egy ideje. Laxus beszélgetett mindenkivel, de Celaenat nem láttam mellette. Megpillantottam egy asztalnál, iszogatott valakivel. Elmosolyodtam, barátkozik végre. Úgy tűnt jól érzi magát.

Oda mentem Nicholas mellé.

- Nem versenyzünk?

- Nem ihatsz sokat.- Rám mutatott.

-Tudom.- Megforgattam a szemeim.

Ez nem ér. Tuti Laxus már rég ellopott valamit, Alucard meg lese szarja azokat akikkel beszél. Lucy arcára csak rá kell nézni és már tudom mit gondol.

Ott ment el előttem egy pincér. A kezében volt egy tálca pezsgőspohár. Elvettem egy poharat.

- Ne menj messzire.- Lehúztam.- Megszokás.- Oldalra néztem.

- Nem vagy kicsit alkoholista?- Nicholas felemelte az egyik szemöldökét.

- Te meg mit csinálsz?- Összeráncoltam a szemöldököm.

- E..eszek.- Elvette az egész tálcát és onnan evett. Majd összeöntötte egy másikkal és úgy ette.

- Így?

- Ez nagyon jó.- Egy nő elmosolyodott és a mellette lévő férfinak nyújtotta a répás sütit.

- Ja az rohadt jó.- Teli szájjal felé fordult. - Bár ez jobb. - Nichola elvett egy zöld sütit.

Sóhajtottam egy nagyot. - Inkább iszok.

Már iszogattam egy ideje, a kedvem is jobb volt. Nicholas is csatlakozott hozzám. Jóízűeket nevettünk, Laxus sétált el mellettünk.

- Hé Laxus gyere igyál!- Nicholas nyújtotta neki a poharat. Büfögött egyet.

Felemelte a poharát.- Már van poharam.- Rám nézett.- Mindketten elbuktátok.- Csóválta a fejét.

Ki kerekedtek a szemeim. Akivel iszogatott Celaena azzal ment a mosdók felé.

- Hé!- Laxusra néztem.- Miért nem vagy Celaenával?

- Beszélgetek királyokkal, nem hiszem, hogy élvezné. Hagyom, hogy azt csináljon amit akar.

- Azért figyelj rá.

- Ott iszogat azzal a nyomorék elf herceggel. - Oda nézett az asztal felé ahol eddig voltak.- Hol..- Ki kerekedtek a szemei amikor meglátta, hogy a mosdók felé mennek. Összeszorította a kezeit, széttört a pohár. Ránézett a kezére.

- Féltékeny vagy?- Nicholas elkacagta magát.

Laxus ráharapott alsó ajkára és becsukta a szemeit, elkezdett halkan kacagni.- Dehogy.- Elkezdte kiszedni a szilánkokat.- Csak..- Pislogott egy párat.- Csak mondtam neki, hogy... ne csináljon butaságot.- Letette az asztalunkra a szilánkokat.- Erre...

- Lehet csak mindketten mosdóba mennek.- Lehetett hallani, hogy szarkazmus volt az egész mondatom.

- Ahhaaa.- Nicholas elmosolyodott.

Laxus elvette a szalvétám, törölgette a kezét. - Ajánlom is.

Felálltam.- Utána megyek, Te beszélgess csak.- Meginogtam egy kicsit, elég sokat ittam. De nem eleget.

- Nem.- Megfogta a vállam és lenyomott a székre.- Te igyál csak.- Elmosolyodott, teljesen lefagytam, ez a mosoly ijesztő volt mintsem kedves. Megindult a mosdók felé.

Elmosolyodtam. Mindig mutatja a keményet, és az érzéketlent. De Celaenára mindig vigyáz.

Már vagy egy félóra eltelhetett, vagy több is. Az asztalon volt a fejem. Csukódtak le a szemeim. Nicholas mellettem ült.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now