91

94 14 4
                                    


//Layla//

Ott állt előttem ött Zsoldos.

- Akkor értettétek a feladatotok, ugye?

- Igen. - Az egyik alázatosan fejet hajtott nekem. Na ez tetszik.

- Akkor menjetek.

Elmentek, mintha itt se lettek volna.

- Miért is akarod megöletni Celaenát?- Spike tisztogatta a kardját.

Elmosolyodtam.- Ha Celaena meghall Lücy nem fog tudni koncentrálni az országra.- Elindultam a többiek felé. Lassan indulunk a frontra.

Spike felállt.- Ezt miből gondolod?

Felkacagtam.- Az a kis szaros jobban szereti azt a télévszakot mint bárki mást.

Sétáltunk vissza a többiekhez. Így igaz. Ha Celaena meghall, akkor Lücyt, könnyebb lesz letaszítani.

Megláttam Celaenát. Már messziről integetett nekünk. Visszaintegettem.

- Lücy küldött?- Laxus összefonta maga előtt a kezeit.

- Igen.- Oldalra néztem. Ha tudnád az igazat öcsém. Rávettem Lücyt, hogy elküldjön, de így azt hiszi mindenki, hogy Ő küldött. Még saját maga is.

- Hogy vagytok?- Celaena közelebb jött hozzánk. Ott vigyorgott mint egy nem normális.

Spike elmosolyodott.- Jól, Te?

- Megvagyok. - Elkezdett fehér tincsivel játszani.

- Menjünk a fősátorba.- Laxus megindult.

Elkezdtünk készülődni az induláshoz.

-Celaena.- oda mentem elé.-Vigyázz magadra, sok ellenség lesz.- Oda adtam neki azt a rozoga kardját. Lehet megkellet volna babrálnom.

Elmosolyodott.-Ugyan, már több ellenséggel is találkoztam.- Kacagott.- De vigyázni fogok, ha Te is.

Elmosolyodtam.- Persze.- Elindultam.

Értem aggódna? Felhúztam a szám egyik oldalát. Minek aggódik értem? Ő fog meghalni. Alig bírtam visszatartani a nevetést.

Már harcoltunk. Egyszer megmentettem. De azt mindenki látta. Még Laxus is. Ez bebiztosít engem.

Álltam a fa tetején és néztem ahogy Celaena harcol a zsoldosokkal akiket felbéreltem.
Ki kerekedtek a szemeim. Kitéptek egy darabot az oldalából és még harcol.
De ha meg is öli őket. Ezt nem éli túl.

Átszúrta a két zsoldost egyszerre a jegével. Egy pillanatra megremegett a testem. De ahogy éreztem megszorítottam a fatörzsét. Megijedtem? Mitől? Ettől a gyenge lélektől?

Celaena legurult a sötétbe. A katona pedig utána ugrott. Megfogja ölni.

Visszamentem a csatatérre. Celaena meghalt. Lücynek annyi. Mosolyogtam.
Legyőztük Őket. Könnyebb volt mint vártam.

Laxus idegesnek tűnt. Oda mentem mellé.

- Mi a baj? Nyertünk.

- Láttad Celaenát?- Rám kapta a fejét.

Kikerekedtek a szemeim. - Egy ideje nem.

- Akkor keressétek meg!- Laxus elfordult tőlünk. A hátát mutatta.

Tisztán lehetett érezni Celaena vérének a szagát még itt is. Annyi vért vesztett. Laxus biztos tudja, hogy ez az Ő vére. Azért van ennyire kiakadva.

Oda mentem mellé és megfogtam a vállát. A katonák értetlenül néztek minket.

- Laxus, Celaena csak a segítőd. Nem áldozhatod fel érte az egész hadsereget.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now