65

147 14 0
                                    

Már kezdtem szédülni. Likőröket is adott már, nem is emlékszem mennyit ittam.
Csuklottam egyet, már a semmin is nevettem. Sok mindenről beszélgettünk, egy óra is eltelhetett már, vagy több.

- Szóval Celaena...

- Mi?- Ránéztem.- Nem értettem. - Elkacagtam magam, csuklottam megint.

- Azt mondtam, hogy milyen kapcsolatban vagy Laxussal.

- Katonája vagyok.- Dülöngélt a fejem. - A királyság katonája.- Az égbe mutattam az ujjam.

Nem nagyon figyeltem rá, csak ittam a rózsaszín italom.

- De csak közel álltok ha téged hozott.

- Na ide figyelj.- Rámutattam.- Nem tudom miért érdekel ez ennyire de...- Ledermedtem, szép rózsaszín szemeiben elvesztem. A haja is puhának tűnt.

- De?

- Te eddig is ilyen jol néztél ki?- Hátradőltem a székemben.

- A..azt hiszem igen.- Oldalra nézett. Rám nézett.- Te is szép vagy, kicsit megbántam, hogy leitattalak.- Elkacagta magát.

- Jaj nem itattál le.- Megittam ami a poharamban volt. Ki kerekedtek a szemeim, de leitatott. Rá kaptam a fejem.- De leitattál.-
Felálltam a székből. Elkell mennem a mosdóba, megálltam. Hol a wc?!

- Gyere.- Megfogta a kezem.

- Nem megyek veled sehova.- Kihúztam a kezem.

- Ki akarlak józanítani, elkísérlek a mosdóba.

- Miért higgyek neked?- Egyet hátraléptem. Alig tudtam állni, forgott az egész világ. Megingott a lábam.

Elkapott a derekamnál.- Gyere. -Kisért valamerre. Megálltunk egy ajtó előtt. - Ez a mosdó.

Benyitottam, tényleg a mosdó volt. Bementem pisiltem egyet és arcot mostam. Elég ramatyul néztem ki, de a ruhám szép volt. Kimentem.

- Hoztam neked egy pohár vizet.- Oda nyújtotta.
Elvettem, megszagoltam. Semmit se éreztem. - Víz.

- Uhm.- Egy kicsit bele kortyoltam. Víz volt. Megittam az egészet.

Visszamentem pisilni. Amikor leültem, megkapaszkodtam a falakban. Most éreztem igazán részegnek magam. Vettem pár nagy levegőt, majd kimentem.

- Sétáljunk egyet.- Megfogott a derekamnál és sétáltunk a bálteremmel ellentétes irányba.

Már mentünk egy ideje.- Hova megyünk? - Ásítottam egy nagyot.

- Csak ide.- Nekilökött a falnak.

Az ablakon besütött a hold fénye. - E..engedj el.

- Nekem is tetszel, tudod?- Megfogta az állam.- Aranyos vagy.- Elmosolyodott.

- Ne..nekem nem.- Gyorsabban vettem a levegőt. Nem tudtam ellökni. Oda hajolt a nyakamhoz és elkezdte puszilgatni. Az államat fogta, így könnyen felemelte a fejem. A plafont néztem.

- A bál nem itt van.

Ki kerekedtek a szemeim. - Laxus...- Suttogtam.

Elhajolt tőlem.- Laxus herceg.- Egyet hátralépet. - Kérem távozzon, ebben a kishölgy is benne van.

Laxusra néztem. A szemei izzottak, szinte már világítottak. A lila szemei ijesztőbbek mint a piros szemei, bár még eddig egyszer láttam a piros szemeit.

- Leszarom miben van benne a kis hölgy.- Oda jött, megfogta a csuklóm és magához rántott.- Húzz innen. - Átkarolt engem. - Örülj neki, hogy nem öllek meg.

Neki volt a legnagyobb szíve.Onde histórias criam vida. Descubra agora