119

70 10 0
                                    

Álltunk egymással szemben. Arra vár, hogy mi lépjünk. Körbe néztem.

Egy elég nagy területen vagyunk, ez a hegy teteje. Sima az egész. Járólap van alattunk, valami forma van benne lila kövekkel, de túl nagy nem látom az egészet. A szélén van pár szikla darab meg kövek, mint valami kerítés. De vannak részek ahol nincs. Elfoglalja a felét a területnek ez a szárnyas.

Laxus előhúzta két kardját, Én is előhúztam a kardom.

A sárkány elkezdett nevetni. Kicsit összerogyott.

-Jaj bocsánat.- Elkezdte citromsárga szemeit törölgetni.- Csak olyan vicces, hogy egy évszaknál kard van.

Pislogtam egy párat.- Mert?!

- Neked az erőd kéne használnod kicsi lány, azzal töbre mész. Az a kard nekem csak egy fogpiszkáló.- Kacagott.

Megszorítottam a kardom markolatát. Elkezdtem felé szaladni. Jégből utat csináltam felfelé magamnak. Még hogy fogpiszkáló.

Laxus és Azazel is megtámadta.

Szaladtam a feje felé, valahogy ki kell vágnom a fogát. Laxust ellökte a szárnyával, Azazelt a farkával csapta el. Felugrottam, zuhantam a szája felé. Kinyitotta a száját. Világítani a kezdett. Kikerekedtek a szemeim. Jégfalat húztam fel, a kardom beleállítottam a jégbe és lecsúsztam.

Tüzet lehelt a sárkány.

Leértem a földre, a jegem olvadt, nem lett belőle víz, az is elpárolgott.

Laxus belevágta a kardjait a sárkány lábába. Végighúzta. Felkiáltott a sárkány. Laxus hátrébb ugrott. A másik lábával Laxus után nyúlt. Végig karcolta a mellkasát.

Laxus feltápászkodott. A kardjain támaszkodott. - Nem Te vagy az első sárkány akivel megküzdök.- Fel nézett a lényre. Farkasszemet néztek. - Nem csak a fogad fogom kivágni, levágom a fejed!- Elkezdett a sárkány felé szaladni.

A sárkány elkezdett nevetni.- De bátor lettél.

Laxus elindult felé, felugrott a mellkasához. A sárkány elakarta lökni a lábával. Laxus eltűnt, de az állat nem találta el. A sárkány mögött volt. Beleszúrta a kardjait a hátába, végighúzta majdnem a szárnyáig. A sárkány felkiáltott. Lecsapta magáról.

Laxus nekigurult a sziklának, összetörtek. Kikerekedett szemekkel néztem Laxust.
Azazel is meglepődött. Ő is neki szaladt a sárkánynak. Megakarta ütni a mellkasát, de a sárkány Őt is ellökte.

Laxus kimászott a kövek alól. Oda szaladtam hozzá.

- Jól...

Közbe vágtam.- Miért vágtad meg?!- Akadtam ki.

-Mi?- Kikerekedtek a szemei.

- Csak a fogát kell kiszedni. - Összefontam magam előtt a kezeim.

Laxus hisztérikusan felnevetett.- Most komolyan?

- Igen, fölösleges megölni ezt a szép lényt.

Laxus beletúrt a hajába.- Akkor nem csinálok már semmit.

Mondtam volna a magamét, de Azazel oda csapódott mellénk. Csurom vér volt, egy nagy karcolás volt a mellkasán. Alig bírta a szemeit nyitva tartani. Kikerekedtek a szemeim, oda térdeltem mellé. Ebbe belehal, nem tud már meg gyógyulni. Ha meg is gyógyul az több nap.
A sárkány jött felénk.

- Várj kérlek!- A sárkányra néztem. - Hadd gyógyítsam meg.

A sárkány megtorpant.- Azt hiszed várok?- Lehajtotta a fejét hozzám.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now