25

152 10 0
                                    

Ott táncikólgattak. Nekem a bosszúmat kéne terveznem de helyette itt ülök egy bálon és nézem ahogy vadidegenek táncolnak.

Ásítottam egy nagyot.

-Elnézést.-Kellemes férfihang volt.

Odanéztem. -Igen?- Felcsillantak a szemeim.

-Elvihetem ezt a széket?-Lágyan elmosolyodott.

-Persze.- Oldalra néztem. Senki se kér fel, legalább valaki felkérhetne. Elindult a székkel. Mondjuk úgyis csak visszautasítanám.

Elmentem pisilni. Nagy mosdó volt, a kezeimet mostam. Banán illatú szappan volt. Nagyon tetszett.

Mentem vissza a terembe, de meghallottam valami érdekeset. Oda simultam a fal mellé.

-Jól haladok. Már az ujjaim köré csavartam.

-Hát nekem nem úgy tűnt!- Ismerős hangok voltak. A királynő hangja.

-De..

-Te kérted fel! Igyekezz jobban! Az életed, életünk múlik ezen Te is tudod.

Csak pislogtam.

-Tudom.- Szomorúnak hangzott.- A bál végére könyörögni fog, hogy a férjem legyen.

-Úgy legyen! Most menj.

-Igen is.

Elkezdtem kapkodni a fejem, hogy hova bújhatnék. Bebújtam az egyik függöny mögé. A hercegnő sétált el. Gyorsan visszasiettem a helyemre. Laxus ott ült.

Még haragudtam rá, de beszélgetni akartam.-Elfáradtál a sok táncban?- Leültem mellé.

-Táncoljunk?- Evett egy muffint.

-Nem tudok táncolni.- Oda kaptam a kezem a szám elé. Nem akartam elmondani.

-Nem azt kérdeztem, hogy tudsz-e táncolni.- Rám nézett. Egy nagyobb kósza tincs lógott az arcában.- Hanem, hogy táncolunk-e.

-Szétjött a hajad.- Odanyúltam és visszaigazítottam. Meglepődött. Zavarba jöttem miatta.

-Akkor táncolunk?- Visszaesett a tincs.

Elmosolyodtam a haja miatt is.- De nem tudok.

-Nem baj.- Felállt, megfogta a kezem és elkezdett húzni.- Én meg nem szeretek.

Ki kerekedtek a szemeim. Nem szeret táncolni, de erőlteti. -Akkor miért erőlteted ennyire?

-Mert.- Megállt és a földre nézett.- Veled akarok.- Rám nézett. Megfogta a derekam.

Beállította a kezeim, azt mondta, hogy csak kövessem. Elkezdtünk lépkedni, ráléptem a lábára, nem egyszer. Elég régóta lassúztunk, már jobban ment, de nem volt tökéletes.

Utána máshogy táncoltunk. Ez jobban tetszett, többet kellet mozognom. Jobbra-balra lépkedtem. Pörögnöm is kellet. Ez jobban ment, sokkal jobban. Lehet azért mert régen a faluban hasonlóan táncoltunk a falu napokon. Vagy amikor valakinek szülinapja volt. Ezt jobban élveztem, a nemesek csak néztek minket. Ők csak lassan táncoltak. Kicsit zavarban voltam.

Laxus hátradöntött.- Ennyi elég volt.

Felhúzott.- Ja nekem is. De vagy egy életre.- Elnevette magát.

Visszamentünk az asztalokhoz. Mostmár jol éreztem magam.

-Laxus herceg.- Oda jött a hercegnő.- Sétálunk egyet?

-Most nem, ne haragudj.

-Ide ülhetek akkor?

-Csak nyugodtan.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now