113

81 7 0
                                    

Azazel egyet hátralépett.- Távozzanak kérem. - Megfordult.

-Azazel!- Laxus felállt az asztaltól. - Ne fuss el.

Azazel megtorpant.- Nem ismerek semmilyen Azazelt.- Visszafordult felénk.- Taylor vagyok. - Elindult a velünk ellentétes irányba.

Laxus visszanézett rám. - Gyere.- Biccentett egyet a fejével.

Felálltam, kimentünk az épületből. - Most mi lesz?- Laxust néztem.

- Megvárjuk.- Összefonta maga előtt a kezeit.- Nem hagyom, hogy elfusson.

Sóhajtottam egy nagyot. Most ki tudja meddig fogunk itt állni. Elkezdtem figyelni az embereket.

//Azazel//

Kivittem egy rendelést a hatos asztalhoz. Siettem vissza a pulthoz. Örültek háza van ma, reggel óta meg se álltunk.

- Taylor!- Kiabált nekem a menedzser.- Jöttek a tízes asztalhoz.- Pakolta ki az italokat a pultra.

-Megyek!- Siettem az asztalhoz.- Jó napot eldöntötték..- A vendégekre pillantottam. Teljesen ledermedtem. Laxus. Nyeltem egy nagyot. Mit keres ez it? Pár éve láttam utoljára amikor keresett valakit. Megszorítottam a kezemben a papírt és a tollat. Csak akkor keres amikor kell neki valami.- Távozzanak kérem.- Megfordultam. Lucy elmondta nekik, hogy találnak meg.

-Azazel!- Laxus mocorgott.- Ne fuss el.

Ne fussak el? Megálltam.- Nem ismerek semmilyen Azazelt. - Visszanéztem rájuk.- Taylor vagyok.- Visszaindultam a dolgomra.

Vittem ki a tányérokat. Néha kipillantottam az ablakon. Nem láttam Őket. De nem úgy ismerem Laxust, hogy csak úgy elmenjen. Valahonnan figyelnek. Lement a tömeg. Már csak páran voltak az étteremben. A nap is lement.

Leraktam a kötényem.- Kimegyek cigizni.

- Oké.- Tifany elmosolyodott.

Kimentem hátra. Nyújtózkodtam egy nagyot. Rágyújtottam. Megint megkell keresnem valakit. Felnéztem az égre. Nem látszódtak a csillagok, csak ez a pislákoló lámpa világított.

Elnyomtam a cigim, visszamentem. Megmostam a kezem majd visszavettem a kötényem. Megtorpantam a pult mellet. Laxusék ott beszélgettek Tifanyval.
Oda siettem.

- Taylor.- Tifany felém fordult.- Nem is mondtad, hogy van testvéred.- Visszanézett Laxusra a menedzserem.

Ökölbeszorítottam a kezeim.- Sose kérdezte senki.- Kínosan elnevettem magam.

- Hogyhogy, csak most jöttetek? Taylor régóta itt dolgozik.

- Hát így alakult. - Az a hülye mosoly ott volt az arcán.

- Nekem még 2 órát dolgoznom kell, szóval menjetek.- Arrébb mentem, megfogtam egy poharat a helyére vittem.

-Nyugodtan menj haza.- Beletúrt hosszú barnahajába.- Már reggel 9 óta itt vagy és már 11 óra.

- De a beosztásom..

- Tudom mit ír.- Kivette a kezemből a poharat.- Megoldjuk nyugi, menj.- Elmosolyodott.

Laxusra pillantottam. Csak mosolygott. Sóhajtottam egy nagyot. Minél előbb túlvagyunk rajta annál jobb. Elmentem átöltözni. Kimentünk a munkahelyemről. Besétáltam egy parkba, követtek.

- Szóval?- Laxus felé néztem.- Mit akarsz?

- Jaj, előbb beszélgessünk. Mit csináltál mostanában?- Leült egy padra ami a közelünkben volt.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now