71

143 13 2
                                    

- Most menj anyádhoz.- Olvasgatta a könyvet ami nála volt.- Még tudsz vele beszélni.

Luna felállt.- Jöttök?- Felénk nézett.

Felálltunk és elkezdtük követni. Rengetegen voltak. Angyalok, Istenek, ördögök és ezekhez hasonló lények. Mindenki megnézett minket.

Megállt előttünk egy magas férfi. Hosszú vörös haja volt, az arca szép volt. Fehérszárnyai voltak, a ruhája fehér volt.

- Lunaa.- Gúnyos volt a hangja.

- Arel.- Farkasszemet nézett vele.

- Kik ezek a halandók melletted?

- Semmi közöd hozzá.- Luna elment mellette.

Arel elkapta Lunának az egyik tollát és visszahúzta.- Hogy kinyílt a kis csipád!

Luna hátrébb ment.- Hagyj békén.

- De olyan rég láttalak.- Megakarta fogni Luna haját.

Alucard oda ment és elkapta a kezét. A férfi szemei kikerekedtek. Kirántotta a karját.

- Te mit...

- Azt mondta hagyd békén. Mit nem értesz ezen?- Szúrós pillantásokat vetett rá.

Végigmérte Alucardott. Felkacagott.- Te valami lovagja vagy? Húzz innen.- Arrébb lökte.

Luna oda állt közéjük, megfogta Alucard mellkasát.- Ő a barátom, tudd, hogy beszélsz vele.- Megfogta Alucard kezét és elkezdte húzni.

- Hogy kid?!- Lépett egyet hátra.- Hogy mi!

Luna után siettem. Laxus komótosan jött utánunk.

-Ki volt ez a barom?- Alucard igazgatta az ingjét.

- Arel, egyik tűz angyal.

Alucard megtorpant egy pillanatra. Lehet átgondolta mit is csinált egy angyallal.
Egy ajtó előtt álltunk. Őrök álltak ott.

- Kik vagytok és mit akartok?

- Anyámmal beszélni akarunk.

Az őr lefagyott és a másikra nézett.

A másik sóhajtott egyet.- De igyekezzetek mindjárt kezdődik a kivégzés. - Elkezdték kinyitni az ajtót. - Most ne csinálj semmi hülyeséget.- Lunára nézett.

Luna oldalra nézett, bementünk.

Egy őr állt ott is, rácsok voltak. Luna oda állt a rács elé.- Anya.

Oda mentünk mellé.

Eltátottam a szám. Gyönyörű volt, szinte ragyogott. Óriás fehér szárnyai voltak, hosszú tejföl szőke haja, fehér szemei. Egy ágyon ült. Fehér ruhában volt, a fején egy fehér korona volt, kettő tüske volt a koronán, mintha szarvak lennének. Felállt. Oda jött a rácshoz.

- Luna.- Kellemes volt a hangja, nyugtató. Maga előtt összekulcsolta a kezeit. - Mit csinálsz itt?

- Beszélni akartam veled.- Megfogta a rácsokat.

Kinyúlt a rácsokon és megfogta Luna arcát.- O édesem, úgy megnőttél.- Elkacagta magát.- Ezt kéne mondanom, de ugyan olyan vagy. - Lágyan elmosolyodott.- Alucard király és Laxus herceg.- Rájuk nézett.- Te ki vagy?- Rám nézett.

- Celaena.- Kicsit kihúztam magam, egy igazi angyallal beszélek.

- Ember vagy?

- Télévszak.- Nyeltem egy nagyot.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now