46

211 13 0
                                    

Vlad összeráncolta a szemöldökét.- Már korábban is mondta.

Oldalra kapta tekintetét. -Ja.

-Előttem nem! Biztos emlékeznék rá.

Doja elkacagta magát.- Menjünk haza.- Oh Laxus.- Oda ment mellé.- De szép ez a virág. Sose láttam még ilyet.- Levette Laxus palástjáról.

Most, hogy jobban megnéztem, televolt azzal a sárga pórral, a haja a ruhája, mindene. Nem rendes virágpor volt, nagyobb szemek voltak és élénkebbek, világított is.

-Menjünk.- Megfordult.- Le kell mosnom magamról ezt a szart. -Tüsszentett egyet, az órából szállt ki a sárga pór. -IGYEKEZZÜNK!

Nyitott egy fehér kaput. Bementünk, a szobájában voltunk. Vladék kimentek. Elkezdte levenni a köpenyét és a csizmáját.

-Akkor most már a nevemen fogsz hívni végre?- Nekidőltem a kanapé háttámlájának.

-Túl hosszú.- Oda ment a tükörhöz.- Maradok a szöszinél.

-De nemár!- Összefontam magam előtt a kezeim.- Én se hívlak... fekinek vagy..

Elkacagta magát.- Ez elég rasszistán hangzik.-

Rám nézett, egy pillanatra lefagytam. Mosolygott. Kellemes melegséget éreztem a mellkasomban. Bármeddig bírnám nézni. Elvörösödtem. Elkaptam a fejem. Jobbra balra kapkodtam a tekintetem. Még mindig kupi van.

-Cel...-Elkezdett a fiókban matatni.

Ki kerekedtek a szemeim. Még jobban elvörösödtem.-Jó..- A földre néztem.

-Most miért jössz zavarba?!- Rám nézett.

-Én nem!- Elkezdtem a kezeimmel hadonászni.

-Látom.- Megforgatta a szemeit. - Most már menj, fürödni akarok.

Elindultam az ajtóhoz, kimentem rajta, de visszanéztem. Egymást néztük.- Szia Laxus.- Lágyan elmosolyodtam.

-Szia... szöszi.- Elnevette magát amint meglátta a feldúlt arcom.

-Ohh Te!- Becsaptam az ajtót.

Trappoltam a folyosón, megálltam egy pillanatra. Nem bírtam abbahagyni a mosolygást. Kellemes melegség járta át a mellkasom. Belemarkoltam a pólóm aljába. Mi ez az érzés?

Mentem vacsorázni. Setsukával találkoztam a folyosón.

-Hallottam mi történt a vakondoknál.- Elkacagta magát. - Vlad sose mondja el rendesen a feladatot.

-Hát igen.

Reggel benéztem Lücyhez. Egy olyan sárga virág volt az asztalon amibe Laxus beleesett.

-Ez milyen virág?- Álltam felette.

-Nem tudom, ismerős de nem tudom.- Megfogta.- Valószínűleg egy barlangi virág.- Beletette egy befőttes üvegbe.

-Segítsek valamit? - Sétáltam az ablakhoz.

-Most mentem volna megöntözni a virágokat.

-Segítek.- Felcsillantak a szemeim.

Szeretem öntözni a növényeket. Van aminek ilyenkor jobban lehet érezni az illatát. Közben beszélgettünk. Mostanában keveset voltunk együtt. Meglocsoltam az utolsó virágot.

-Van kedved valamerre menni?- Lücy elé álltam.

Megfogta az állát.- Van.- Elmosolyodott. - De hova?

-Be a városba, sétálni?

Elkezdett bólogatni. Megfésülte hosszú feketehaját. Megigazította kék ruháját. Elindultunk.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now