15

172 12 0
                                    

Nagy nehezen megfogtam. Már a nap is eltűnt, hangosan vettem a levegőt.

-Megfogtam!- Elmosolyodtam.

-Akkor szállj le rólam.

Rajta feküdtem. Halványan elpirultam, lemásztam róla. Feltápászkodott, leporolta magát. Ő is saras lett. Kinyitott egy fehér kaput. Bementem, a szobája előtt álltunk. Bezárult a kapu.

-Holnap reggel 7re gyere ide.

-Akkor segítesz?- Csillogtak a szemeim.

-Holnap megbeszéljük a részleteket.- Kicsomagolta a nyalókát és bevette a szájába.- Mehetsz.- Megfogta az ajtó kilincsét.

-Meg se kapom azt a nyalókát?- Összefontam magam előtt a kezeim.

-Nem vetted el.- Bement a szobába.

Másnap reggel 7 előtt 5percel ott álltam az ajtóban. Izgatott voltam. Igaz, hogy sokan utálják vagy félnek tőle. De akkor is mindenki beismeri, hogy egy jó tábornok és, hogy erős. Csak a modorán és pár dolgon kéne változtatnia és sokan szeretnék.
Mindent belefogok adni.

Már vagy 1 órája ott álltam. Csak néztem az ajtót, egyre idegesebb voltam. Leültem a fal mellé. Ásítottam egy nagyot, kicsit elbóbiskoltam. Ki nyitottam a szemeim.
Kinyílt az ajtó, gyorsan felpattantam.

-Azt mondtad 7re legyek itt.- Mérgesen oda álltam elé.

-És?

-Mennyi az idő?

-10:24.- Megigazította a köpenyét.

-Három órát álltam itt.- Kezdtem kiakadni. Már éhes voltam, pisilnem is kellet.

-És? Azt nem mondtam, hogy Én is itt leszek 7re.

Ki kerekedtek a szemeim, teljesen lefagytam. Annyi mindent mondtam volna neki, de egy szó se jött.

-Na induljunk. - Elsétált mellettem.

-Nem mondta...- Néztem magam elé.

Utána siettem, ettem meg elmentem wc-re. Utána elmentünk oda ahol a katonák szoktak edezni.

-Először is, mit akarsz csinálni?

-Erősödni? - Felemeltem a szemöldököm.

-De közelharc, távoli. Vagy a tél erődet vagy valami fegyvert akarsz megtanulni használni?

-Igazából mindent.- Elkezdtem játszani az ujjaimmal.

-"Mindent".- Zsebre tette a kezeit.- Nagyjából tudom, hogy mit tudsz. Én csak harcolni tudlak "megtanítani" a jegeddel menj egy másik évszakhoz.

-Rendben.

-De ismertem valakit aki ismerte az előző telet.

-Mi?- Ki kerekedtek a szemeim.- És milyen volt? Akkor már jó öreg lehetsz.- Elnevettem magam.

Az előző tél 167 éve halott, Ő halt meg utoljára. Miután meghal az összes évszak rá 100 évre megszületnek egyszerre a következő évszakok.

-Erős.- Összefonta maga előtt a kezeit.- Teljesen más volt mint Te. - Sóhajtott egy nagyot.- Te is lehetsz olyan erős.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now