//Setsuka//
Már egy hete eltűnt Celaena és Laxus. Trappoltam végig a folyosón. Nem hiszem el. Csak szó nélkül lelépnek.
Sóhajtottam egy nagyot. Igyekeztem a trónterembe, Alucard összehívott minket.Bementem. Már mindenki ott volt. Juvia és Gray helyére néztem, üresen tátongott. Lesütöttem a szemeim. Meghajoltam és Nicholas mellé álltam. Luna is ott volt, akkor lehet Laxusék visszajöttek.
- Ellenségeket láttak a városban. Legyetek résen és figyeljétek. Vlad és Doja Ti fogtok a városban járőrözni. Nicholas Ti Setsukával városokba és falvakba fogtok menni, megnézni, hogy- hogy él a pórnép. - Megigazította a haját.- Layla és Spike meg Lucy Ti itt maradtok a várban. - Lücyre nézett.- Te csak csináld a virágaid.
- Oké, de Luna miért van itt?- Vlad megvakarta a hasát.- Mármint Laxus nincs itt.
Luna Alucardra nézett. Kicsit zavart volt a tekintete.
- Már tudom, hogy mi.
Csak pislogtunk.
- Miről maradtunk le?- Nicholas meredten bámult Alucardra.
Luna elkacagta magát. - Semmi lényegesről. Csak meguntam, hogy csak akkor lehetek itt amikor Laxus is itt van. Nem veszitek észre, de már sokszor megmentettem a seggetek.- Összefonta maga előtt a kezeit.- Ennyi kijár nekem is.
Layla elkacagta magát.- Hol van Laxus?
- Nem tudjuk.- Alucard sóhajtott egy nagyot.- Egy hete eltűntek, de a fronton sincsenek. Felszívódtak.
- Én tudom.- Luna leült a lépcsőre ami a trónhoz vezetett.- Laxus nekem elmondta.- Önelégülten elmosolyodott.
- Hol vannak?- Kérdően néztem rá.
Felhúzta a szája egyik oldalát.- Miért mondanám el?
Ki kerekedtek a szemeink.
-Luna..- Layla ökölbe szorította a kezeit.
Elkacagta magát.- Csak vicceltem.- Felpattant.- Az emberekhez mentek.
Síri csend lett a teremben. Az emberekhez? Miért most mentek oda? Celaena miért nem mondta el?
- Miért mentek?- Alucard keresztbe tette a lábait.
Luna ránézett.- Mert Celaena mostanában szomorú volt és Laxus felakarta vidítani.- Elmosolyodott.- Meg megunt Laxus titeket.- Elkacagta magát.
Vlad elnevette magát.- Ezek szórakoznak mi meg itt gürizünk.- Elindult az ajtó felé.- Gyere Doji.
Doja utána sietett. Layla is megforgatta a szemeit és kimentek. Lunát néztem.
-Gyere Setsuka.- Nichola megindult.
- Mikor jönnek vissza?
Luna elém sétált.- Nem tudom. Laxus azt mondta 1-2 hónap.
Sétáltam Nicholas mellet. Mi is voltunk már az embereknél. De már régen. Jól éreztem ott magam, de nem tudnék ott élni. Túl unalmas lenne. Szeretek harcolni és imádom, hogy itt vannak beszélő állatok. De néha szórakozni jó oda menni.
Nicholas ásított egy nagyot.
Rengeteg faluba elkell majd mennünk, de legalább törődnek a néppel. Sokkal jobba ez a munka mint ülni egy irodában vagy pincérkedni.
Remélem hamar visszajönnek. Juvia sincs itt és még Celaena is elment.Hiányoznak. Egyre üresebb ez a palota.
//Celaena//
Másnap Laxussal elmentünk egy étterembe. Azt a piros ruhát vettem fel amit mondott, hogy vegyek meg. Ő meg egy piros inget vett fel. Összeöltöztünk.
ESTÁS LEYENDO
Neki volt a legnagyobb szíve.
AventuraHiszel a vámpírokban? Vagy bármiféle természetfeletti lényben? Mit szólnál ha azt mondanák van egy másik világ tele ilyen lényekkel? Furábbnál furább szerzetekkel. Főhősnőnk, Celaena egy ilyen világban él. Ami neki teljesen megszokott, ahogy ott min...