Lücyvel gazoltam, meg virágokat szedtem. A holnapi fesztiválra csinál gyógyteákat amiket elad. Abból a pénzből tartsa fent ezt az üvegházat. Meg azokból amiket elad a gyógyszertáraknak.
Sokak szerint ingyen kellene adnia, de neki is fizetnie kell a számlák után.Levágtam egy kakukkfűt. Beleraktam a kosárba. Egész múlthéten vele voltam szinte. Csütörtökön voltam csak a lányokkal. Pénteken meg a virágost kerestem, mérges is volt Lücy, hogy nem Őt kértem meg. Hétvégén nem voltam még vele, de a többi nap csak vele voltam reggeltől estig.
Emlékszem amikor elsőnek találkoztam vele akkor még beszélni se akart velem. Lenézett. De most már megöleljük egymást, viccelődünk. Közös programjaink vannak, nem csak az üvegházban vagyunk. Nagyon megszerettem.
Bevittem a kosarat. Elkezdtem Lücyt keresni. Lágyan elmosolyodtam amikor megláttam.
Ott ült a székében, egy könyv felett. Aludt. A lemenő nap rásütött. Csillogott a bőre, hosszú szempilláinak az árnyéka meglátszott az arcán. Kicsit nyitva volt a szája úgy vette a levegőt. Megfogtam egy pokrócot és betakartam vele.Nem fázna meg. De nem hagyhatom így itt. Elmentem vacsorázni. Utána visszamentem Lücyhez megnézni alszik-e még. Nem jött vacsorázni. Már messziről láttam, hogy pakolászik.
Oda mentem mellé.- Nem mész enni?
-Még össze kell pakolnom.- Letette a ládát a másik mellé.- Holnapra kész kell lennem.
-Mit segítsek?
-Menj pihenni.- Megtörölte a homlokát.- Holnap egész nap őrködnöd kell majd.
Elmosolyodtam.- Jó éjszakát.- Megsimogattam a feje tetejét.- Aztán ne erőltesd meg magad.- Elindultam a szobámba.
-Jó éjt!-Kiabált utánam.
Sétáltam a folyosókon. Vártam már a holnapot, kíváncsi vagyok milyen lesz. Azt mondta Laxus, hogy majd kelt. Egész héten csak szombaton találkoztam vele a temetőbe meg egyszer a kastélyban, hogy elmondja, hogy majd Ő kelt.
Azért mondhatta volna, hogy körülbelül mikor óhajt jönni.Este 11 volt. Ásítottam egyet. Egy könyvet olvastam a mérgekről. Nagyon sok fajta méreg van. Párnak megjegyeztem az ellenszerét, meg a hatásait. Kiírtam őket egy füzetbe. Majd megmutatom Lücynek. Fura, hogy kisebb nálam, de idősebb.
Elmentem megfürdeni. Kinyitottam a fiókom, kivettem egy sütit. Kihajoltam az ablakomon. Elkezdtem a kekszet majszolni. Látszott az ablakomból az óra teteje. Azon ültünk Laxussal. Nem gondoltam volna, hogy innen is látom majd.
Lenéztem a kertbe. A katonák épp váltották egymást. Kíváncsi lennék a falum mit szólna ehhez, ha megtudnák, hogy itt vagyok.
Sok más dolgot csinálok, de a célom még mindig ugyan az. Megbosszulom a falum, elmondom nekik utána meg megyek az emberekhez.Lenyeltem a keksz utolsó falatját. Körbenéztem, vettem egy mély levegőt és becsuktam az ablakom. Holnap van Június elseje, de még hidegek az éjszakák ahhoz, hogy nyitva hagyjam az ablakot.
Lefeküdtem az ágyba, ma húztam fel az új ágyneműt. Kellemes friss illata volt. Megpróbáltam aludni, de túl izgatott voltam, így sokáig csak forgolódtam.
Reggel arra keltem, hogy kopognak az ajtón. Szinte már verték. Felültem, ásítottam egy nagyot. A faliórára néztem, reggel 8. Kimásztam az ágyból, a kopogás nem szűnt meg. Laxus lehet az.
Kinyitottam az ajtót. Igazam volt, ott állt készen a mai napra.- Szi...
-Csak most keltél?
-Nem mondtad mikor jössz, azt mondtad, hogy majd keltesz.
Oldalra nézett.- Öltözz fel, 5 perced van.
أنت تقرأ
Neki volt a legnagyobb szíve.
مغامرةHiszel a vámpírokban? Vagy bármiféle természetfeletti lényben? Mit szólnál ha azt mondanák van egy másik világ tele ilyen lényekkel? Furábbnál furább szerzetekkel. Főhősnőnk, Celaena egy ilyen világban él. Ami neki teljesen megszokott, ahogy ott min...