81

131 15 2
                                    

//Lücy//

Már egy hete próbák alá vagyunk vetve. Nem akarok királynő lenni, mondjuk úgyse leszek. Én vagyok a legkisebb. Leírtam az utolsó szót a füzetembe.

Én vagyok a palota orvosa, mit csinálnának nélkülem? Becsuktam a könyvet. Celaenának már itt kellene lenni. Lágyan elmosolyodtam. Nem tudom mit csinálnék Celaena nélkül.

Celane bejött. Oda kaptam rá fejem.- Végre itt vagy.

- Bocsi Lücy, de mennem kell.

Ki kerekedtek a szemeim.- H..hova?

-Laxussal a frontra. De ma is lesz valami feladatod úgy hallottam, sok sikert.- Oda jött és megsimogatta a fejem tetejét.- Mennem kell szia. - Elment.

Csak néztem a hűlt helyét. Ökölbe szorítottam a kezeim. Annyira vártam már, hogy vele legyek, hogy elmondjam a pletykákat amit a betegeim mondtak, hogy megvitassuk melyik virágot hova ültessük, hogy viccelődjünk, hogy együtt legyünk.

Leraktam a virágokat az asztalra. Semmit mondó tekintettel néztem az asztalt. Celaenával akarok lenni. Csak vele. Összeszorítottam a fogaim. Laxus elveszi tőlem. Izzott a vérem a haragtól. Lesöpörtem mindent az asztalomról. Egyet hátra léptem. Mit csinálok? A fontos cuccaim. Elkezdtem összeszedni.

               //Layla//

Már ott voltunk a trónteremben.
Minden féle feladatunk volt már. Egy napot Alucarddal töltöttünk egyenként. Papírmunkát csináltunk. Nem tud újat mondani.

Vladra néztem. Végre komolyan veszi, azt mondta mégis király akar lenni, parancsolgatni akar. Megtetszett neki. Szúrós pillantásokat vetettem rá. Én leszek a királynő, végre megkapom ami engem illet.

Alucard keresztbe tette a lábait. - Egy utolsó feladatotok lesz. - Mindannyian kíváncsian vártuk mit mond.- Egy bált kell rendeznetek.

Ki kerekedtek a szemeink.- Ennyi? - Pislogtam.

- Ez nehéz feladat. - Alucard felállt.- Mindennek rendben kell mennie. A héten mindennap lesz egy bál. Layla kezdi, Vlad, Lucy és Lücy.

Oldalra néztem. Alig bírtam visszafogni a nevetést. Mindig Én rendezem a bálokat, rengetegre is járok. A kisujjamból kirázom. Végigmértem Őket. Én fogok nyerni.

- De nekem így csak 2 napom lesz megszervezni!- Mordultam rá, ez nem fer.

-Laxus miért nem?- Vlad felemelte az egyik szemöldökét.

- Mert neki fontosabb dolga van.

Elmosolyodtam. Piskóta lesz.

              //Alucard//

Az egész héten bálok voltak. Nem értette a többi királyság, hogy mi ez a sok bál.

A 4 hét alatt végig figyeltem mindegyiket.

Laxus lenne az egyik legjobb király, de nem jelölhetem Őt. Egész végig leszarta, de ha komolyan venné majdnem olyan jó lehetne mint Én.

Laylán látszik, hogy Ő a legidősebb, majdnem mindent remekül csinált, de hisz egy uralkodó se tökéletes.

Vlad kegyetlen uralkodó lenne. Jó uralkodó, de kegyetlen.

Lucy még a szolgákat se tudja vezetni nem hogy egy egész országot.

Lücyt néztem ahogy fogadja az uralkodókat a bálon. Belekortyoltam az italomba. Túl fiatal.

                //Setsuka//

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now