59

196 21 4
                                    

Csak bolyongtam a palotában. Laxus már két napja elment. Már tudok normálisan sétálni, de szaladni még lassan tudok.

Layla kezdett felém sétálni a folyosó másik oldaláról. Amikor egymás elé értünk megállt. Most is csinos ruhában volt, Ő tényleg úgy öltözködik mint egy hercegnő. Néha olyan mintha Ő lenne a legidősebb, de csak a második a családban.

-Celaena.

-Igen?- Felé fordultam.

- Spikeal megyünk a sellőkhöz.- Csípőre tette a kezeit.- Van kedved jönni?

-Sellők?- Ki kerekedtek a szemeim. Ritkán látni sellőket. Eddig talán kétszer láttam, amikor hajóval utaztam. Layla csak bólintott egyet.- Van!- Elmosolyodtam.

- Remek. Akkor készülődj, délben találkozunk a kapunál.- Elsétált.

-Rendben.

Elindultam az ebédlő felé, eszek gyorsan, ki tudja mikor tudok majd megint enni. Visszamentem a szobámba öltözni. Ahogy vettem fel a pólóm megakadt magamon a szemem. Farkasszemet néztem a tükörképemmel. Ez a párnap alatt lefogytam, nem vészesen, de lefogytam. Felöltöztem, összepakoltam és megindultam a kapuhoz.

Spike már ott volt. Integettem neki messziről.
Ki kerekedtek a szemeim, egy fürdőnadrágban volt. Layla is oda ért mellém, Ő is fürdőruhában volt.

- Ebben akarsz jönni?- Layla rám nézett.- A víz alá megyünk.

Végig néztem magamon a szokásos ruhámban voltam.- Jó lesz így.- Megfogtam az alkarom, nincs is fürdőruhám.

-Te tudod.

Nyitott egy májva színű kaput. Spike lépett be elsőnek majd Én, majd Layla követett. Egy sziklán voltunk az óceán közepén. Majdnem lecsúsztam a szikláról, de megtudtam állni. Spike már nyúlt utánam, de nem kellet segítenie.

Layla egy kavicsot felvett és beledobta a vízbe.

Pár perc múlva habfiúk jelentek meg. Az arcuk hibátlan volt, egy ránc vagy pattanás sem volt rajtuk. A sellők híresek arról, hogy gyönyörűek.

- Már vártuk önöket.- Felénk nyújtottak három palackot.- Ezt igyák meg.

Megittuk, kicsit keserkés íze volt.
Layla beleugrott a vízbe, Spike is. Követtem Őket.
Elkezdtünk lefelé úszni, előtte még vettem egy nagy levegőt.

- Azt hittük Alucard király fog jönni. - Az egyik katona felénk nézett. Csak most néztem meg jobban az uszonyát. Sötétkék volt, de világosabb kék is volt az uszonya végén.

- Sajnos nem tudott jönni.- Layla feléjük nézett.

Csak pislogtam. Kinyitottam a szám. Kaptam levegőt, amit ittunk az miatt lehet.

- Értem.- Lelassított a katona.

Csak úsztunk tovább. Egy barlang felé úsztunk. Miután bementünk ki kerekedtek a szemeim. Mintha egy másik világba kerültem volna. Óriás hínár és vízi növények voltak mindenhol. A palota is gyönyörű volt. A sellők úszkáltak a halakkal együtt. Gyönyörű volt.

Be úsztunk egy nagy kapun. Egy cápa úszott el mellettem, ijedtemben arrébb úsztam. Visszafordult a cápa, elkacagta magát és tovább ment.

- Nem fognak bántani.- Az egyik katona felém nézett.

Kis pír szökött az arcomra és csak bólintottam egyet.

Egy nagy ajtó előtt álltunk, ez lehet a trónterem.
Kinyitották a katonák az ajtót.
Bementünk, egy szép trónterem volt, a kastély is tele volt vízinövényekkel.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now