19

154 9 0
                                    

//Setsuka//
Sétáltam a folyósón. Nicholas jött velem szembe, integettem neki.

-Nem láttad Laxust?- Komolynak tűnt.

-Elment valahova Lücyvel és Celaenával.

-Alucard keresi. Mérges rá valamiért.- Ő is mérgesnek tűnt.- Mindig engem ugráltat.

-Mikor nem mérges rá?- Elkacagtam magam.

-Igaz.- Elmosolyodott.- Mindig megtudsz nyugtatni.

Halványan elpirultam.- Ez csak természetes.

Megölelt. Néha úgy érzem mintha többet érezne irántam, de nekem olyan mintha a bátyám lenne.

-Ha látod szólj neki.- Elsétált.

-Jó.- Elmosolyodtam.

Senki se tudja hova ment az a három. Egyszer csak eltűntek, lehet nem is együtt mentek. Aggódok Celaenáért. Ki tudja milyen bajba kerültek.

//Lücy//

Celaena egy jégfalat felemelt. A bika neki szaladt, berepedt. A baltájával átütötte, szilánkosra tőrt. Minden felé estek.

Laxus neki támadt a kardjával. Megfogtam Celaena kezét, átlátszók lettünk, elkezdtünk szaladni.

-Várj!- Megtorpant.- Segítenünk kell neki.

Csak néztem Őt. Féltem, ökölbeszorítottam a kezem.-Nem... megy. Félek.- Ki gördült pár könnycseppem.

Celaena letörölte a könnyeim.- Én is, de Laxus is segítene nekünk.- Elmosolyodtam.- De ha nagyon félsz akkor menj ki.- Elengedte a kezem.- Vigyázz magadra. - Megfordult és elszaladt Laxusnak segíteni.

Csak álltam ott, megnéztem a kezem amit elengedett. Ő is elengedett, valószínűleg Ő se szeret. Most hogy tudja az erőm azt hiszi kémkedek utána. Ráharaptam az ajkaimra.

Végre nem éreztem magam egyedül, végre olyan volt mintha lenne egy barátom. Amikor megtudtam, hogy lesz egy segédem izgatott lettem. Rég voltam ilyen boldog, végre valakivel tiszta lappal kezdhetek. De ezt is elrontottam. Elkezdtem a könnyem törölgetni.

Rájuk néztem, beleütött Celaenába, elkezdett repülni a fal felé, de Laxus elkapta.

Nincs is rám szükségük. Nem is értem Laxus minek hozott. Biztos hogy lehessen valakit feláldozni, de még annak se vagyok jó.
Inkább elmegyek csak útban vagyok. Megindultam a kijárat felé.

//Celaena//

Reménykedtem benne, hogy Lücy jön segíteni. De mégis csak egy kislány, nem hibáztatom amiért fél. Én is félek.
Nővesztettem a földből jég tüskéket, de széttörte. Laxus ugrott felé a karddal, de beleütötte a falba, azzal a kezével amin a gyűrű volt. Laxus kezéből kiesett a kard. Leesett pár kő darab a plafonból. Laxus ott feküdt a falban, egy nagyobb lyuk lett ott.

A Minótaurosz elkezdett felém szaladni. Jég falat csináltam de simán áttörte. Elkezdtem hátrálni. A szemeiben égett a gyűlölet. Csináltam egy jégkardot. Vártam, hogy üssön lendítette a baltát. Eltört a jég, oldalra kitértem. Laxusra néztem, most ült fel.

Szaladtam felé. Nem tudtam semmit se tenni. Laxus kimászott a törmelékek alól. Egy nagy üvöltést hallottam, hátra néztem. A bikaember mellkasán egy vágás volt. Megfogta.

Laxus leugrott mellém.

Több vágás lett a szörnyen, amelyik kezén a gyűrű van le lett vágva. A szörny letérdelt, belecsapódott a feje a földbe. Lücy megjelent a hátán Laxus kardja volt a kezében. Megvolt égve a keze. Kapkodott levegő után. Összeesett.

Neki volt a legnagyobb szíve.Where stories live. Discover now