12

174 12 0
                                    

//Gray//

Felugrottam a fára ami előttem volt, a hó száguldott alattam. Majdnem kitépte a fát. Miután megállt körbe néztem. Nem láttam sehol se a többieket.

Laxus mellém ugrott. Majdnem leestem úgy megijedtem.

-A lányok?- Ránéztem.

-Eltemette őket a hó.

-MI?! Hogy bírod ilyen nyugodt arccal mondani?- Annyira idegesítő.

-Idegesnek kéne lennem?

-Meg is halhattak.- Előre léptem egyet.

-És?- Felemelte az egyik szemöldökét.

Teljesen lefagytam. -"És"?- Ökölbeszorítottam a kezeim. -Azért jöttem mert Alucard megkért, hogy engedjem el Juviát. Ha valami baja lesz én esküszöm megöllek.- Komoly lett a tekintetem és ránéztem.

-Jaj de félek.- Leült az ágra, elkezdte lóbálni a lábait.

-Komolyan mondtam. Juvia mindennél fontosabb nekem.

-Hááá..- Rám nézett.- Szerelmes vagy egy emberbe?- Gúnyosan elmosolyodott.

Halványan elpirultam.- Nem!- Oldalra néztem.- És Ő egy évszak.

-Tehát egy ember.- Leugrott, megmaradt a havon.- Figyelj hova lépsz. A végén megkell mentselek.- Rám nézett.

Elkezdtük keresni őket, sehol se voltak. Ide hívtam Torut a szentállatom. Elkezdte keresni a lányokat. Már vagy 10 perc eltelt. Laxus csak sétálgatott.

-Itt kell lenniük!- Toru elkezdett kaparni.

Oda szaladtam.- Juvia! Juvia!- Vártam egy kicsit, nem volt semmi. Válasz.- JUVIA!

-Maradj már.- Laxus oda ugrott elém.- Még egy lavinát akarsz?

-Itt vagyunk!- Juvia hangja volt.- Jól vagyunk, de Celaena fázik.

-Igyekezzünk.- Elkezdtük Toruval elkaparni a havat. Laxus csak felettünk állt.- Segíthetnél.

-Nem férek oda. Pedig segítenék.- Zsebre tette a kezeit.

-Persze.- Valami keményhez ért a kezem.

Megnéztem és jég volt. Celaena jege. Átütöttem a kezemmel.

//Celaena//

-Juvia!- Gray halk hangját hallottuk.

-Itt vagyunk!- Juvia egyből felugrott.- Jól vagyunk, de Celaena fázik!

Eltűnt egy részen a hó, bevilágított egy kis fény. Egyre nagyobb lett a fény helye. Beütötték a jeget.

-Mindjárt ki jöhettek.- Gray ki húzta a kezét. Letakarította a hó egy részét. Jobban megtörte a jeget.

Kifértünk rajta. Nagy nehezen kimásztunk. Juvia megölelte Grayt. A farkas is ott volt.

-Igyekezzünk.- Laxus elindult.

Utánna siettünk. Juvia egész végig Grayel beszélt. Ki értünk a havas részre.

Laxus nyitott egy kaput.

Neki volt a legnagyobb szíve.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora