Berohantunk egy barlangba. Majd kiköptem a tüdőm. Leültem, kapkodtam levegő után.
- Most mi lesz?- Azazel összekócolta a haját.- Nem jutunk át rajtuk.
Laxus kihúzta a mellkasából a nyílat.- Rajtuk kell átmennünk. - Eldobta a vesszőt. - Más út nincs.
- Tudom.- Eltemette kezeiben az arcát.- De ha így folytatjuk meghalunk. Már négy napja... négy kibaszott napja harcolunk velük.
Néztem a plafont. Pár ködarab kiállt. Becsuktam a szemeim. Lassult a légzésem, kezd visszaállni. Kezdek nagyon fáradt lenni, alig tudok aludni. Már négy napja ezekkel a banditákkal harcolunk, ezekkel a nomádokkal. De annyian vannak, nem tudunk átmenni rajtuk. Pont a szoros előtt vannak. Direkt ott telepedtek le.
Van köztük minden féle lény, szörnyek. Trollok és még orkok is vannak. Minden féle lény. Még kentaurok is vannak, az egyik vezető egy kentaur. Kikerekedtek a szemeim. Egy kentaur.
- Tudom!- Felpattantam.- Tudom!- Laxus és Azazel közé ugrottam. - A kentaurok.- Laxusra mutattam.
- Mi? - Laxus felemelte az egyik szemöldökét
- Még régen 1-2 éve megígérte egy kentaur, hogy segít nekünk.
- Az régebben volt szerintem.- Laxus megfogta az állát.- De hogy segítene?
- Hát..- Oldalra néztem.
- Igaza van.- Azazel összecsapta a tenyereit.- A kentaurok segítik egymást mindig, lehet át állnának az oldalunkra.
- És ha az Ő oldalukra állnak azok a kentaurok akiket hívunk.
- Egy kentaur mindig betartja azt amit ígért.- Kihúztam magam. -Ők az egyetlen lehetőségünk.
Laxus összefonta maga előtt a kezeit.- El se hiszem, hogy segítséget kérek.
Azazel megfogta Laxus vállát.- Van jobb ötleted? - Laxus megrázta a fejét.- Hogy találjuk meg Őket? Innen menjünk el ki tudja hova?
Laxus csettintett egyet az ujjával.- Van egy ötletem. - Kibujt a földből a kígyója. Már rég láttam.
- Most mi aasssz?
- Keresd meg azt a kentaurt aki tett egy ígéretet.
Elkacagta magát Sogno.- Bár holh lehet.
- Akkor minél előbb indulnod kéne.
Sogno megforgatta szemeit.- Igenis, itt maradtok? - Sziszegett.
- Igen, ide hozd vissza Őket.
- Jó.- Belement a földbe.
Laxus leült egy szikladarabra.- Ameddig visszajönnek itt maradunk.
Azazel is leült kicsit arrébb.- Remélem sikerülni fog.
-Én is.- Megvakartam az alkarom.- Én is.- Suttogtam magam elé.
//Layla//
Megtaláltuk a tökéletes helyet. Egy hegyen van az épület. Gótikus villa, a kertben is vannak asztalok. Bent a csarnokban fogunk majd táncolni.
Sóhajtottam egy nagyot. Körbenéztem, látszódnak a falvak az erdők közt és a hegyek is. Megigazítottam az egyik virágot. Pont itt fogok állni amikor kimondom az igent. Mindenki rendezi a virágokat és a díszeket. Minden textil és virág fehér, a székek és asztalok feketék.
Megigazítottam a selyem abroszt amit a szél megfujt.Jobb és bal oldalt székek. Sétáltam vissza az épületbe. A kezem végighúztam a székek háttámláján. Megtorpantam. Visszanéztem a páholy felé. Szép lesz még este is a gyertyák és a lámpák miatt.
Bementem a nagy csarnokba, itt is már feldíszítették az oszlopokat. Itt fogunk táncolni.
Átmentem a másik csarnokba, az asztalok is már készen voltak. Már csak teríteni kell, de majd csak előtte nap fognak.
أنت تقرأ
Neki volt a legnagyobb szíve.
مغامرةHiszel a vámpírokban? Vagy bármiféle természetfeletti lényben? Mit szólnál ha azt mondanák van egy másik világ tele ilyen lényekkel? Furábbnál furább szerzetekkel. Főhősnőnk, Celaena egy ilyen világban él. Ami neki teljesen megszokott, ahogy ott min...