ភាគទី ៩០ : ជូនយ៉ុង ហុឺៗៗៗ សំទោសជូនយ៉ុង !!!

629 27 0
                                    

ជូនយ៉ុងបន្ទាប់ពីអោនមុខសម្រក់ទឹកភ្នែកក្រោយពីឃើញរូបភាពអេកូរបស់កូនហើយគេក៏ងើយមុខជួតទឹកភ្នែកចេញវិញ គេបានឃើញឃាតករក្នុងឈុតដដែលបានបើកម៉ូតូតាមឡានតាក់សុីរបស់ណាមហ្វា ជូនយ៉ុងភ័យស្លន់ស្លោខ្លាំងណាស់គេនៅឈរត្រង់នេះនៅឡើយចំណែកឯឡានរបស់ហ្វាក៏បើកទៅឆ្ងាយហើយតើអោយតាមទាន់របៀបណា ?

     " អាយ៉ុង ? ឈរធ្វើអីនៅទីនេះ ? "
សំណាងល្អក្នុងចំណោមមនុស្សមួយរយអ្នកដែលគ្មានសំណាង ខេវីនខាកញ្ចក់ឡានសួរទៅជូនយ៉ុងដែលឈរម្នាក់ឯង ជូនយ៉ុងប្រញាប់ឡើងឡានរបស់ខេវីនហើយប្រញាប់បញ្ជារអោយខេវីនបើកតាមឡានតាក់សុីពណ៍ទឹកសមុទ្រនោះអោយលឿនមុនពេលបាត់តាមលេងទាន់

     " ប្រាប់យើងសិនមកថាមានរឿងអីកើតឡើង ? "
     " ហេតុអីក៏ដៃឯងមានរបួសហាស៎អាយ៉ុង ? " 
     " កុំសួរយើងបើកធ្វើមិញអោយតែទាន់តាក់សុីនឹងម៉ូតូនោះសិនទៅ អូនហ្វាកំពុងតែមានគ្រោះថ្នាក់ហើយវាតាមសម្លាប់អូនហ្វា មុននោះវាប៉ងចាក់អូនហ្វាតែយើងរារាំងឯងបើកអោយលឿនទៅកុំអោយជីវិតប្រពន្ធហើយនឹងកូនយើងធ្លាក់ក្នុងគ្រោះថ្នាក់អី " លឺហើយខេវីនក៏បន្ថែមល្បឿនអោយលឿនលើសដើម ជ្រែកគេជ្រែកឯងដោយមិនខ្លាចគ្រោះថ្នាក់តាមពីក្រោយតាក់សុីរបស់ណាមហ្វា ។ ជូនយ៉ុងស្លន់ឡើងហូរទឹកភ្នែកនេះបើសិនប្រពន្ធហើយនឹងកូនរបស់គេមានអ្វីកើតឡើងគេនឹងបន្ទោសខ្លួនឯងអស់មួយជីវិតគេមិនលើកលែងអោយខ្លួនឯងទេ !!!

     " ហ្វា !!! កុំអោយមានរឿងអីកើតឡើងអោយសោះ "
     " សូមជួយអោយប្រពន្ធខ្ញុំគេចផុតផងនាងជាមនុស្សល្អណាស់ "
     " បើចង់បានជីវិតមកយកជីវិតខ្ញុំមកកុំប៉ះពាល់នាង "
ជូនយ៉ុងលើកដៃអង្វរព្រហ្មលិខិតអោយបង្វែងវាសនាកម្មចេញអោយឆ្ងាយពីណាមហ្វា បើអាចប្តូរបានគេសុំប្តូរដោយជីវិតពាក់កណ្តាលជីវិតរបស់គេនេះគឺលះបង់អោយណាមហ្វាទាំងអស់ហើយមានកម្មសូមកម្មមកជំរះបញ្ជីរជាមួយគេចុះកុំធ្វើបាបប្រពន្ធគេអីកន្លងមកនាងឈឺពេកហើយ លើកលែងអោយនាងហើយនឹងកូននាងម្តងផង ~~~!!!

     " មិនអីទេអាយ៉ុងតាំងអារម្មណ៍អោយស្ងប់ "
     " គ្មានអីកើតឡើងទេ យើងព្យាយាមហើយជិតទាន់ហើយ "
ខេវីនក៏មិនបណ្តោយអោយប្រពន្ធមិត្តកើតអ្វីដែល គេប្រឹងតាមឡើងកប់ៗល្បឿននេះបើសិនជាក្រឡាប់ឡានត្រូវស្លាប់ទាំងពីរអ្នកទៀត ។

♧ ច្រវ៉ាក់ស្នេហ៍អន្ទាក់បេះដូង ♧ រដូវកាលទី2 [ Complete ✔️ ]Where stories live. Discover now