ethan torchio

370 29 2
                                    


headcanon; pocieszasz go, kiedy jest smutny


— Okej, bądźmy szczerzy, niełatwo jest zauważyć, kiedy Ethan jest smutny.

— Widać po nim różne emocje, przykładowo skołowanie czy szok.

— Jednak łatwo jest mu ukryć smutek czy też zmęczenie, więc trzeba było go dręczyć, żeby wiedzieć, jak się czuł.

— To naprawdę smutne, bo oznacza, że boi się otworzyć i pokazać innym, kim tak naprawdę jest (o czym w sumie wspomina w Vent'anni).

— Więc kiedy pokazuje ci choćby oznakę swojego smutku, od razu pojawiasz się u jego boku.

— W milczeniu pocieszasz go samą swoją obecnością, podczas gdy on próbuje zrozumieć, dlaczego się tak czuje.

— Pozwala ci traktować go jak małe dziecko, bo boi się pokazać ci, co naprawdę czuje.

— Więc kiedy czuje się wystarczająco bezpiecznie, docenia twoją troskę i się przed tobą otwiera.

— Próbujesz wywołać u niego uśmiech i śmiech, bo kto chciałby widzieć smutek tego cudownego chłopaka?

— Podobnie do sytuacji, w której to Ethan pociesza ciebie, jesteś zła na siebie, że wcześniej tego nie zauważyłaś.

— Ale Ethan nie chce żadnych przeprosin, bo nie chce, byś czuła się winna. To, co działo się w jego głowie, nie miało żadnego związku z tobą.

— Znasz go od lat, więc wiesz, jak go pocieszyć, a jemu łatwiej jest się przed tobą otwierać.

— Podobnie jak u ciebie, wystarczy twoje jedno spojrzenie, aby ponownie poczuł się dobrze.

— Sam twój uśmiech go uspakaja.

— Przebywanie obok niego albo nawet bycie w tym samym pokoju pomaga mu zrozumieć, że wszystko będzie dobrze.

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz