thomas raggi

198 14 0
                                    


headcanon; umiera ktoś ci bliski, a on cię pociesza


— Kiedy tylko otrzymałaś te wieści, nie byłaś już w stanie nad sobą panować.

— Z twojego gardła wydobył się mrożący krew w żyłach krzyk, a ty upuściłaś telefon, nawet się nie rozłączając.

— Łzy spływały ci strumieniami po policzkach, kiedy siedziałaś z kolanami przyciśniętymi do piersi, mając nadzieję, że to, co usłyszałaś, było wyłącznie kłamstwem.

— Twój szloch dość szybko dotarł do uszu twojego chłopaka, Thomasa, a także trójki twoich najlepszych przyjaciół: Damiano, Ethana i Victorii.

— Zbiegli na dół kilka sekund po tym, jak zaczęłaś płakać.

— Thomas zareagował jako pierwszy poprzez podniesienie cię z podłogi. Złapał cię pod pachami i przyciągnął do uścisku.

— „Co się stało, pszczółko?".

— Cicho o to zapytał, podczas gdy ty z trudem starałaś się złapać oddech. Dopiero po chwili zauważył, że Victoria podniosła twój telefon i zaczęła rozmawiać z osobą po drugiej stronie linii.

— Domyślił się, jaki był temat tej rozmowy.

— Kiedy tylko Victoria to potwierdziła, jego serce pękło na milion kawałeczków.

— „Jej tata zmarł?".

— „Tak, przegrał walkę z rakiem i odszedł bezboleśnie".

— Do jego oczu również napłynęły łzy.

— Wiedział, jak blisko byłaś ze swoim ojcem i jak mocno wpłynęła na ciebie jego diagnoza otrzymana dwa lata temu.

— Mimo wszystko starałaś się być silna, dlatego płakałaś z tego powodu po raz pierwszy od dwóch lat.

— „O-on nie żyje, Tommy!".

— Pisnęłaś, ponieważ twoje gardło było zaciśnięte od płaczu.

— „Wiem, pszczółko, i cholernie mi przykro...".

— Po jego policzkach także spływały łzy, ale próbował jakoś się trzymać.

— „Pociesza mnie tylko to, że nic go nie bolało. Gdyby umarł, cierpiąc, to coś bym sobie zrobiła!".

— Zacisnęłaś pięść na koszulce z Nirvany Thomasa, a on przytulił cię jeszcze mocniej.

— „Ja też. Dzięki temu trochę łatwiej jest mi się z tym pogodzić".

— Serce jeszcze mocniej cię zabolało.

— Twój tata absolutnie uwielbiał Thomasa i bolało cię serce, bo Thomas odczuwał teraz dokładnie te same emocje co ty.

— Pomagał on Thomasowi w tak wielu rzeczach, to dzięki niemu chłopak doskonalił swój angielski, a także stał się pewniejszy siebie ze względu na rozmowy z twoim tatą, które podnosiły go na duchu.

— Wiedziałaś, jak bardzo Thomas cenił twojego tatę i z tego powodu wam obojgu było ciężko.

— Jednak miałaś nadzieję, że kiedyś ruszycie naprzód; zgodnie z obietnicą złożoną twojemu tacie.



MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz