måneskin

407 36 0
                                    


headcanon; jesteś piątym członkiem zespołu i jesteś najmłodsza

— Po pierwsze, Victoria bardzo się ucieszyła, kiedy zostałaś piątym członkiem zespołu i drugą wokalistką, zaraz obok Damiano.

— O tak, kolejna dziewczyna w zespole!

— Ze względu na to, że jesteś najmłodsza, wszyscy są niesamowicie opiekuńczy w stosunku do ciebie, jesteś ich priorytetem.

— Nie uważasz tego za irytujące czy przytłaczające, jak wiele osób mogłoby założyć.

— Omg, wywiady są super, zawsze siedzisz na czyichś kolanach, bo nie mieścisz się na kanapie.

— Jesteś dla nich jak młodsza siostra, zawsze chcą cię uszczęśliwiać.

— Są pod ogromnym wrażeniem twojego talentu.

— Kiedy słyszą twój śpiew, zamierają w miejscu i skupiają się tylko na tobie.

— Często doprowadzasz ludzi do płaczu, ponieważ śpiewasz bardzo dojrzale jak na swój wiek, czyli dziewiętnaście lat.

— Podczas wywiadów masz zadawane oddzielne pytania, ponieważ jesteś młodsza.

— Jednak to ci nie przeszkadza, bo Thomasa pytano o to samo, kiedy to on był najmłodszym członkiem.

— „Eleonora, kiedy dołączyłaś do Måneskin?".

— Ciągle słyszysz to pytanie, ale nigdy nie odmawiasz odpowiedzi, bo w końcu codziennie zdobywacie nowych fanów, którzy dopiero zaczynali się dowiadywać o was wszystkiego.

— „Dwa lata temu, kiedy miałam siedemnaście lat".

— Mówisz to z uśmiechem na twarzy. Dziennikarze zazwyczaj są w szoku, bo w końcu byłaś wtedy w drugiej klasie szkoły średniej.

­— „Czyli przez pierwszy rok jeszcze chodziłaś do szkoły?".

— Kręcisz głową i poprawiasz ich słowa.

— „Nie, przez pierwsze dwa lata! Właściwie to skończyłam szkołę w moje osiemnaste urodziny".

— Dziennikarze kiwają głową, a ty się uśmiechasz, podczas gdy zespół z uwielbieniem obserwuje, jak pewnie odpowiadasz.

— „Jesteś w zespole od trzech lat, a od kiedy znasz pozostałych członków?".

— „Od zawsze. Dosłownie! Nie wiem, jak wyglądałoby życie bez nich".

— Te słowa mają świetny odbiór, zespół się wzrusza i przyciąga cię do grupowego uścisku.

— Ale fakt, że wywiady zazwyczaj tak wyglądają, nie oznacza, że jest tak zawsze. Czasami dziennikarze są do ciebie negatywnie nastawieni, a zespół zaczyna cię bronić.

— „Eleonora, skąd wiedziałaś, że to coś dla ciebie? Nie jest ci trudno ze względu na twój wiek?".

— Czasami wywracasz oczami na to pytanie, zanim odpowiesz. Widać było, że dziennikarze są przeciwko temu byś była w zespole i starają się was jak najbardziej zdenerwować.

— „A co innego miałam zrobić? Czy twoja praca nie jest zbyt trudna, jak na twój wiek?".

— Jeżeli w studiu jest widownia, zawsze zaczyna wiwatować i bić brawo.

— „Ja tylko... Tylko zadałem proste pytanie, ale... Nieważne. Um...".

— „Nie zdawałeś prostego pytania! Niepotrzebnie byłeś niemiły! Może choć raz przestań pytać, dlaczego ludzie w tej branży zajmują się właśnie tym i w jakim wieku zaczęli, a w zamian zacznij myśleć, dlaczego czepiasz się ludzi, którzy wiedzą, co robią?".

— Tymi słowami zazwyczaj odpowiada Damiano lub, gdy czują się wystarczająco pewnie, Thomas i Ethan. Jednak tym razem pałeczkę przejął Damiano, ponieważ dziennikarz doprowadził go do skraju wytrzymałości.

— Mężczyzna tak się zawstydził, że wywiad dobiegł końca, na co wam ulżyło.

— Bo kto by chciał użerać się z takim dziennikarzem przez godzinę? Na pewno nie ja.

— Po tak okropnym doświadczeniu zespół zawsze upewnia się, czy dobrze się czujesz i czy słowa dziennikarza cię nie zasmuciły.

— Bo gdyby ten cholerny dziennikarz doprowadził cię do płaczu, na pewno by tego nie przemilczeli!

— Chyba już wiesz, co miałam na myśli wcześniej. Członkowie zespołu traktują cię jak królową i dziecko, które potrzebuje opieki.

— Lecz uwielbiasz, kiedy tak o ciebie dbają, bo czasami sama nie masz do tego odwagi.

— Przede wszystkim przez pierwsze dwa lata za bardzo bałaś się komuś sprzeciwić, więc pozwalałaś dziennikarzowi cię obrażać, dopóki Damiano, Vic, Tom albo Ethan sobie tego nie uświadamiali i go uciszali.

— Dopiero w zeszłym roku zaczęłaś czuć się wystarczająco pewnie, aby zwrócić im uwagę.

— Zespół nigdy nie zapomni, kiedy zrobiłaś to po raz pierwszy.

— Podczas wywiadu w programie na żywo dziennikarz nie przestawał wyrażać swoich opinii na twój temat, a w pewnym momencie miałaś dość i niemiło mu odpowiedziałaś. Zamknęłaś mu buzię, a widzowie zaczęli bić brawo i krzyczeć, co nadal słyszałaś każdego dnia.

— Wtedy Damiano, Victoria, Thomas i Ethan wiedzieli, że byłaś idealnym dodatkiem do zespołu!

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz