imagine; „miałam tylko jego, a teraz nie mam nikogo"
TW! mocno inspirowany śmiercią cory'ego monteitha i poświęconym mu odcinku glee
Początkowo można było pomyśleć, że rodzeństwo Giuliani ma wszystko. Byli wpół Włochami, a wpół Duńczykami, mieszkali w Stanach Zjednoczonych, ponieważ nagrywali serial dla Fox o tytule Glee. Poruszał on poważne tematy i był uwielbiany przez wszystkich.
Jednakże podczas przerwy między czwartym a piątym sezonie Alessandro Giuliani wracał do domu z planu, kiedy miał tragiczny wypadek samochodowy, w którego wyniku zmarł niedługo po tym, jak trafił do szpitala w Hollywood. Najgorsze było to, że jego postać w programie również miała zostać zamordowana, ponieważ dostał rolę w innym projekcie i postanowił poświęcić mu więcej czasu. Producenci dłuższy czas zastanawiali się, jak pozbyć się Manuela „Manny'ego" DeRose, lecz teraz nie tylko Manuel miał zginąć. Musieli jakoś zareagować na wieść o jego śmierci.
To było największym problemem dla młodszej siostry Alessandro, Valerii Giuliani, która grała Theadorę DeRose w Glee. Nie wiedziała, jak zareagować. Nie miała pojęcia, że kiedy tego dnia się z nim żegnała, już nigdy miała go nie zobaczyć. W jego samochód wjechało Ferrari, które jechało sto osiemdziesiąt kilometrów na godzinę. Całkowicie otępiło ją cierpienie. Nie była nawet w stanie uronić łzy, kiedy musiała zadzwonić do wszystkich przyjaciół z tą wiadomością.
– V-Valeria, tak nam przykro! – powiedział Chase, który grał jej telewizyjnego narzeczonego, Zacha. Nawet nie mógł sobie wyobrazić, jak bardzo musiała cierpieć.
– Dam sobie radę, Chase, ale dziękuję.
Chase wymienił spojrzenia z dwójką przyjaciół z serialu. Wiedzieli, że nie mogą pozwolić jej zostać samej. Wtedy Valeria wstała z kanapy, ucałowała ich i udała się do swojego pokoju. Zamknęła za sobą drzwi, a pozostali zaczęli płakać.
– Kto powie Damiano, jeśli ona tego nie zrobi? – Pociągnął nosem, wycierając mokre policzki. Sienna (grająca Giannę Rowland) oraz Sam (czyli Jai Campbell) jedynie wzruszyli ramionami i również spróbowali trzymać emocje na wodzy.
– Nie wiem, Chase, nie mam pojęcia...
Nagle drzwi zostały otworzone.
– Nie musicie mi mówić, um, już wszystko wiem.
Damiano był w Ameryce, aby wspierać Valerię, a teraz okazało się, że jego pomoc zdecydowanie się przyda.
– Damiano, t-tak nam przykro – wyjąkała Sienna.
Chłopak jedynie pokręcił głową i podszedł bliżej nich. Widać było po nim, że ledwo się trzymał.
– Nie musi być wam przykro, nie mogliśmy mu w żaden sposób pomóc. Choć to smutne, tak po prostu musiało być.
Kiedy Valeria usłyszała włoski akcent swojego chłopaka, od razu wyszła ze swojego pokoju. Nawiązali ze sobą kontakt wzrokowy, co złamało serce pozostałej trójce. Porozumiewali się za pomocą zwykłego spojrzenia.
Przez mniej więcej piętnaście minut wszyscy trwali w ciszy, próbując pojąć, co stanie się z serialem po śmierci Alessandro. To nie był żaden sekret, że chciał on odejść z Glee, jednak sami producenci nie mieli pojęcia, w jaki sposób powinni zabić jego postać. Szczególnie po stracie ich ukochanego Manny'ego. W zamian postanowili napisać odcinek ku jego czci.