damiano david

496 27 1
                                    


headcanon; idziesz z nim na plażę

— To na pewno miałoby miejsce podczas włoskiego lata, ponieważ jest to najbardziej odpowiednia pora, by pójść na plażę.

— Damiano to zaproponował, chciał odwdzięczyć ci się za waszą ostatnią randkę.

— Byłaś bardzo podekscytowana, bo kto by nie chciał postawić stóp na piasku?

— Szczerze mówiąc, to wolałaś basen, ale czasem trzeba było poczuć słoną wodę, zamiast tej chlorowanej.

— Vic pomogła ci wybrać najseksowniejsze bikini. Musiałaś zwracać na siebie uwagę wszystkich.

— Więc kiedy wybrała dla ciebie idealny strój, byłaś już gotowa i zeszłaś na dół, gdzie czekał na ciebie Damiano.

— Był oszołomiony tym, jak pięknie wyglądałaś.

— Nawet bez makijażu czy jakiejś wymyślnej fryzury.

— Damiano mimo wszystko był tak pod wrażeniem twojego naturalnego piękna, że przez kilka sekund stracił kontakt z rzeczywistością.

— W końcu się otrząsnął, więc pożegnaliście się z pozostałymi i poszliście na waszą randkę na plaży.

— Byliście na niej przez co najmniej trzy godziny, zanim postanowiliście, że jest zbyt gorąco i powinniście już wrócić.

— Jednak nawet nie trzeba mówić, że ty i Damiano świetnie się bawiliście.

— Cholera, Damiano wrzucił cię do morza i udawał, że się z tobą bije.

— Jeżeli nie uważasz tego za urocze (no cóż, czasem to może być niebezpieczne), to nie wiem, co może być uroczego w młodych parach na plaży.

— Ten jeden raz zachowywaliście się jak dzieci i nie martwiliście tym, że fani was znajdą.

— Mogliście po prostu się odstresować.

— Właśnie dlatego postanowili następnym razem zaprosić Vic, Ethana i Thomasa!

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz