måneskin

406 28 5
                                    


headcanon; oglądacie smutny film


DAMIANO DAVID

La vita è bella (Życie jest piękne)

— Mam wrażenie, że kiedy Damiano jest pijany, to chętnie ogląda z tobą smutne filmy, bo wtedy istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że się popłacze.

— Jednak kiedy jest całkowicie trzeźwy, musisz go o to błagać, ponieważ wie, że będzie ryczeć, a czasem tego nie chce, szczególnie w południe.

— Gdy się już zgadza, zaczynasz tańczyć z radości, gdyż chciałaś obejrzeć ten film już od dawna.

— Zapytał cię o tytuł, a kiedy odpowiedziałaś „La vita è Bella", od razu pożałował wszelkich swoich decyzji.

— W końcu oglądanie tego filmu w 9 klasie na języku włoskim było cholernie traumatyczne.

— Dlatego rozumiałaś, dlaczego pożałował zgodzenia się na twoją propozycję.

— Podczas oglądania nie mógł oderwać od ciebie rąk.

— Chyba próbował odwrócić swoją uwagę od smutnej fabuły.

— Ale uświadomił sobie, że być może nie uda mu się nie płakać, bo miał z tym ogromny problem.

— Wtedy zrozumiałaś, iż może oglądanie tego filmu na trzeźwo nie było najlepszym pomysłem.

— Damiano był zdruzgotany, a ty straumatyzowana. Już miałaś go wyłączyć, kiedy chłopak cię przed tym powstrzymał.

— Cholera, z Damiano naprawdę coś się działo i musiał się wypłakać, więc puściłaś pilota oraz ponownie oparłaś dłoń na kolanach.

— W sumie to cieszyłaś się, że niedaleko stało pudełko chusteczek, bo przydało wam się pod koniec filmu.

— Gdy tylko produkcja się skończyła, popatrzyliście na siebie i wybuchliście śmiechem.

— Nie mogliście uwierzyć w to, jak bardzo płakaliście.

— Tak, następnym razem przed filmem przyda się kilka kieliszków wódki czy lampek szampana, byście nie zareagowali aż tak mocno.

— W końcu przestaliście się śmiać i w zamian postanowiliście obejrzeć jakąś komedię, bo był środek dnia, więc nie było sensu smucić się przez resztę dnia.



ETHAN TORCHIO
Trzy kroki od siebie

— Chociaż wiadome jest, że Ethan ma problem z okazywaniem uczuć, to udało ci się zmusić go do obejrzenia z tobą „Trzy kroki od siebie".

— Uronił kilka łez, w końcu ich nie ukrywając.

— Byłaś z niego naprawdę dumna, że pozwolił sobie na tę chwilę słabości przy tobie.

— Przytuliłaś i zaczęłaś go pocieszać.

— Oczywiście, nie zamierzałaś tylko patrzeć, jak płacze.

— Wiedziałaś, że to doceniał, bo widziałaś uśmiech na jego twarzy, co wywołało u ciebie tę samą reakcję.

„Dlaczego to jest takie smutne?".

— Wydęłaś wargi na dźwięk jego drżącego głosu, po czym go przytuliłaś, ocierając jego łzy.

„Nie wiem, kotku, może przez to, że takie rzeczy naprawdę przytrafiają się ludziom?".

— Nie było stać cię na lepszą odpowiedź.

— Obejrzeliście razem film do końca, a w tym czasie mocno go przytulałaś, jakbyś próbowała ochronić go przed smutkiem.

— Bardzo się z tego cieszył, bo dzięki temu czuł się bezpieczny.

— Czuł, że jest w bezpiecznym miejscu i może pozwolić sobie na okazywanie emocji. W końcu byliście sami, w waszym domu, oglądając „Trzy kroki od siebie" i nie było nikogo, kto mógłby go oceniać.

— Pod koniec filmu Ethan był tak wykończony płaczem, że zasnął w twoich ramionach. Cicho zachichotałaś, a następnie przykryłaś go kocem i pozwoliłaś mu spać dalej.



THOMAS RAGGI
Marley i ja

— Okej, to nie był twój wybór.

— Thomas zadecydował o filmie, ponieważ właśnie kupiliście waszego pierwszego psa, który wyglądał identycznie jak Marley z „Marley i ja".

— Więc, czy mieliście jakieś inne wyjście?

— Oboje postanowiliście mieć traumę już do końca dnia.

— Powiedzmy, że nie płakałaś tylko ze smutku, ale również ze złości.

— Jednak kiedy odwróciłaś się z ramionami skrzyżowanymi na piersi, zobaczyłaś, że Thomas całkowicie się rozkleił.

— Twoje mięśnie od razu się rozluźniły, przestałaś być zła i przysunęłaś się do niego.

— Wasza psinka o imieniu Cookie również zauważyła, że jej nowy tatuś jest smutny i postanowiła pomóc ci go pocieszyć.

— Choć to było niesamowicie urocze, doprowadziło Thomasa do jeszcze większego płaczu.

— Wtedy postanowiłaś obejmować go już do końca trwania produkcji, a śpiąca Cookie leżała na waszych kolanach.

— Ulżyło wam na widok napisów końcowych. Matko, nie planowaliście już nigdy więcej oglądać tego filmu, a szczególnie że teraz mieliście ze sobą Cookie.



VICTORIA DE ANGELIS
Mój piękny syn

— W tym filmie grał Timothée Chalamet, więc nie mogłaś odmówić Victorii.

— W ciągu pierwszych trzydziestu minut obie zaczęłyście się rozklejać.

— Pożałowałyście swojej decyzji, by obejrzeć ten film, kiedy w domu byli chłopaki, którzy nie chcieli zostawić was samych.

— Więc kiedy zaczęłyście płakać, oni wbiegli do pokoju, bo myśleli, że działy się jakieś dramaty. Trochę im ulżyło, gdy uświadomili sobie, iż płakałyście tylko przez film z Timothéem Chalametem.

— Jednak stwierdzili, że wydawał się on interesujący, dlatego postanowili do was dołączyć.

— I czy tego pożałowali?

— Po części tak.

— Nie spodziewali się, iż będą tak płakać.

— Oczywiście, nie oglądali również „Tamte dni, tamte noce" ani zapowiedzi „Mój piękny syn".

— Razem z Victorią wiedziałyście, w co się pakujecie po ujrzeniu zwiastunu.

— Powiedzmy, że byli nieźle zaskoczeni.

— Bum, wszyscy (może oprócz Ethana) płakaliście i modliliście się o szybki koniec.

— Kiedy produkcja się skończyła, ulżyło wam.

— To nie oznaczało jednak, że już nigdy nie obejrzycie jej ponownie, ponieważ już dwa dni później ponownie go włączyliście.

— Wow, naprawdę lubiliście się torturować.

— Ale mieliście to gdzieś, bo od tamtej pory oglądaliście ten film co piątek.





okej, ale jeśli nadal nie oglądaliście mój piękny syn, to w tej chwili biegnijcie to zrobić, bo ten film to arcydzieło!!

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz