Érted bármire képes lennék

857 82 8
                                    


A szüneteket az órák után a terembe töltöttem el. Nemigazán mertem menni sehova egyedül főleg, hogy még Taehyunggal sem találkoztam ma. Írtam neki egy üzenetet merre lehet még reggel ,de nem kaptam rá választ . A nap nagyon lassan telt el és leginkább a körülöttem lévő emberekkel voltam elfoglalva. Kerestem egy gyanús mondatot vagy éppen cselekedetet ami lebuktathatta az illetőt, viszont nemigazán történt semmi.

Lehajtott fejjel lépkedem a folyosón utolsó órám után. Jungkooknak volt még egy órája amit az aulában terveztem megvárni ezért arra tartottam. Egy váll jött nekem hirtelen a semmiből, mire meglepődve hajoltam meg egyből .

-Sajnálom nem figyeltem.-emeltem fel fejem .A fiú arca takarva volt fekete sapkájával és csak bólintott egyet és elment .Felsóhajtva fordultam meg, majd csapott meg hirtelen a felismerés. Ő volt a videofelvételen. Megfordulva sietve próbáltam utolérni de mivel hallotta lépteimet háta mögött ő is futni kezdett. Elfáradva lihegve dőltem a lépcsőnek ami felvezetett a suli tetejére. Erőt véve magamon indultam fentebb és léptem ki a tetőre viszont ezzel egyhuzamban találta el valami fejemet és fájón estem a földre. Kezemmel simogatni kezdtem a fájó területet ,majd hátranéztem.

A fekete sapkás fiú eldobta a fagerendát amivel megütött, majd felém nézett.

-Ki vagy te?- Kérdeztem halkan miközben megtámaszkodtam kezeimen. Zsebébe nyúlva emelt ki pár képet és dobta elém őket. Az összes képen Jungkook volt mire értetlenül néztem rá. Leguggolt hozzám, majd nadrágja hátsó feléhez nyúlt és egy pisztolyt rántott ki onnan. Félve húzódtam arrébb, mire a fegyverrel a képre bökött.

-Kinek dolgozik? -kérdezte.

-N-nem tudom.-válaszoltam miközben megráztam fejem. Oldalra döntötte fejét, majd a homlokomnak szegezte fegyverét.

-Kinek dolgozik?-kérdezett meg újra,mire behunytam szemeimet.

-Fogalmam sincs.-válaszoltam újból. Ha tudtam volna se mondtam volna meg neki.

-Hol van most?-nem válaszoltam,mire mérgesen lökte meg fejem.

-Add ide a telefonod.-kinyitottam szemem, majd megráztam fejem .Felsóhajtva nyúlt zsebembe és kapta ki onnan a készüléket. Kezemhez nyúlva emelte azt az ujjlenyomatolvasóhoz, majd kereste ki gondolom Jungkook nevét. Telefonomat hatra dobta, majd ingemnél fogva rángatott fel a földről és cipelt a tető végére, majd engedett el így seggemre estem.

-Gondolom nem szokott késni ha te vagy bajban, igaz?-intézte felém kérdését.

-Miért csinálod ezt?-kérdeztem.

-A pénzért.-vallotta be .A tető ajtaja kicsapódott és egy ideges Jungkook nézett ránk.

-Ha valami baja lett...-kezdett bele de az előttem álló fekete sapkás felemelte fegyverét.

-Nem áll neked jól az ing.-nézett Kookra aki ökölbe szorította kezeit.

-Mit akarsz?-kezdte türelmetlenül.

-Hogy szenvedj.-tárta szét kezét, majd rám nézett.

-Állj fel oda.-bökött a peremre de nem mozdultam.

-Azt mondtam állj fel oda!- kiáltott rám, mire összehúztam magam de tettem amire kért. Felálltam a szélére ahonnan egy centi választott el a zuhanástól.Óvatosan fordultam feléjük és Jungkookra néztem .Aggódva tekintett rám míg én remegve próbáltam nem elbőgni magam.

-Gyors leszek. Vagy ő hal meg vagy te.-szívem eszméletlen gyorsan vert és rettegtem.

-Gyere le onnan kicsim.-nézett rám Jungkook, mire a fekete sapkás fiú közelebb állt hozzám.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now