Szemeimet nyitogatva, sóhajtok fel, majd nyújtózva egyet kelek ki az ágyból.Három teljes napja nem láttam sehol Jungkookot, és kezd egy kicsit aggasztani az a tudat, hogy lehet, csinált magával valamit.
-Szia kicsim! -puszilt homlokon anya, mikor leértem a konyhába.
-Hova mentek?-néztem rá kíváncsian, hiszen az ajtó előtt sorakoztak bőröndjeik, és táskáik is.
-Hajnalban hívták apádat, hogy el kell mennünk egy konferenciára Nem Yorkba.És úgy gondoltuk, akkor kint is töltenénk a szabadságunkat.-mosolygott rám .
-Nélkülem?-néztem ahogy mindent végignéz újra a papírján, majd megint nekem szentelte figyelmét.
-Téged akkor sem lehetne innen elrángatni, ha bomba robbanna.Meg amúgy is, végzős vagy, és a suli az első. -simogatta meg fejem tetejét .Igaz,de jólesett volna, ha megkérdezik.
-Van még pénz a virágállvány alatt, szóval ha kell, onnan vegyél ki.-hadarta el gyorsan nekem.
-Miért raktad oda?-kérdeztem rá.
-Ha bejönne egy betörő, ott nem találja meg.-magyarázta és látszólag nagyon örült annak, hogy ezt kitalálta.
-Itt van apád is, akkor mi mentünk szívem! -intett egyet, majd az ajtó felé sétált.
-Meddig lesztek ?-néztem apura.
-Ha anyádon múlik három hét.Ha rajtam, akkor már holnapután itthon vagyunk.-sóhajtott fel.
-Jó szórakozást! -mosolyogtam apára, aki viszonozta gesztusom, majd eltűnt ő is.
A hűtőhöz sétálva nyitottam ki azt, de fintorogva vissza is csuktam .Mikor ránéztem a kajákra, mérhetetlen nagy undor fogott el tőlük .Mennyivel könnyebb azoknak az embereknek akik össze-vissza esznek, és nem híznak semmit sem.
Felsétáltam a szobámba, majd egy könyvet szerettem volna levenni szekrényemről, azonban megszólalt a telefonom jelezve, hogy üzenetem érkezett.
Beharaptam ajkamba, hiszen abban reménykedtem, hogy Jungkook akar magáról végre életjelet adni, de nem így lett.
Taehyung
Beszélhetnénk?
Elgondolkodva meredtem a kijelzőre. Gyerünk Jimin, a legjobb barátodról van szó, ne legyél önző, és beszéld meg vele a dolgokat.
Jimin
Persze
Anyuék nincsennek itthon, szóval jöhetsz hozzánk
Taehyung
Találkoztam velük az előbb, szóval tisztában vagyok vele.
Itt vagyok a házatoknál
Telefonomat a zsebembe süllyesztettem, majd úgy indultam meg a lépcsőn, egyenesen az ajóig amit aztán ki is nyitottam.
-Szia! -hajtottam le fejem, hiszen már éreztem a kellemetlen beszélgetés kezdetét.
-Szia! -jött bentebb, majd bezártam utána az ajtót.
-Ömm...fel is mehetünk...de, maradhatunk itt is..-ajánlottam fel neki, még mindig a földet fixírozva.
-Akkor menjünk fel.-indult el előre, hiszen kívülről tudta az utat, annyit volt nálunk már.
Kiskorunkba is állandóan ide járt át és hozott minden féle fura dolgot a szobámba.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...