Jungkook Szexuális Vagy

4.7K 384 52
                                    

Nincs átolvasva!!
--------------------

- Szeretnél engem?

Nagyokat pislogva néztem JeonGuk nyugtalan íriszeit, majd sűrűn dobogó szívvel löktem el magamtól őt.

- M-megőrültél ?Mi ez így hirtelen?- tettem fel kérdéseimet zavarodottságomat rejtegetve.

- Ennyire érthetetlen lennél ha nem a matekról kérdeznek téged?-sóhajtott fel, majd a földön lévő törött pohárra nézett.

- Megsérültél ?- kérdezett rá, majd lehajolva kezdte el kezébe szedegetni a szilánkokat.

- Nem.... - válaszoltam röviden mozdulatait figyelve.

- Nem lenne jobb, ha inkább felsöpörnéd?- aggodalmaskodtam .

- Miért járkálnék a házban fölöslegesen?-nézett rám megforgatva íriszeit.

- Izé... ilyenkor a könyvekben mindig elvágják a kezüket ,ezért gondoltam a... - befejezni nem tudtam mondatomat hiszen felnevetett.

- Mi ez, valami romantikus könyv?- állt fel, majd a kukához sétált.

- Nézd meg, nem történt semmi, egy karc sincs rajta .- emelte magasba kezeit féloldalas mosollyal arcán.

- Csak szóvá tettem  dolgot... - pillantottam oldalra sértődötten. Aggódok, és viccet csinál az egészből.
Gondolataimból két kéz szakított ki amik derekam köré fonódtak. Ijedten néztem JeonGukra aki oldalra biccentett fejjel nézte arcomat. Ettől az egésztől zavarban voltam eleve és ez csak tett rá még egy lapáttal.

- Nem adtál választ a kérdésemre .- mondta már nem hangzott erőltetetten és követelőn sem. Gyengéd volt.

- Rossz a memóriám, nem emlékszek ilyen dolgokra .- nevettem fel erőltetetten ezt az egészet elkerülve.

- Akkor felevenítem neked .- keze oldalamról lassan csúszott arcomra és hajolt közelebb hozzám.

- Nem lehet ilyen egyszerű... - suttogtam mondandómat amit egy kérdő pillantással nyugtázott.

-Mi?- kérdezett rá.

- Ez az egész... Biztosan van valami bukkanó az egészben .- magyaráztam csalódottan.

-Van... - kezdett bele, mire íriszeibe néztem.

- De azzal most nem kell törődnünk ... - fejezte be mondatát, majd érintette össze ajkainkat .Kiélvezve ezt a rövidke pillanatot én is utánoztam mozdulatait.

- Annyira finom vagy .... - vált el tőlem egy pillanatra, majd a falnak tolva folytatta ajkam kényeztetését.

-Hgmgh... - próbáltam valahogy jelezni nemtetszésem, hiszen párnácskáim már hihetetlenül fájtak a folytonos harapdálásai miatt.

-JeonGuk! - toltam el magamtól nagy nehezen nevén szólítva őt, majd apró levegővételekkel döntöttem fejemet a falnak.

- Ettől a szartól nem jutottam normálisan hozzád. - nyúlt volna szemüvegemhez levenni azt, azonban kezére fogtam.

- Nem jutottál?Fáj a szám miattad .- mutattam szabad kezemmel az említett részemre.

- Addig nem baj amíg miattam. - rántotta meg vállát hanyagul. Megakadt szemem tökéletesen fésült haján és elképesztően gyönyörű bőrén .Ez nem helyes .Nem érdemlem meg őt, túl fantasztikus hozzám.

- Haza akarok menni .- jelentettem ki, mire meglepődve nézte, hogy elengedem kezét.

- Miért akarsz menni ilyen hirtelen?- kérdezett rá, mire lehajtottam fejemet.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now