Lehetnek benne hibák!!
______________________Szenvedélyesen csókoltuk egymás puha ajkait, mikor Jungkook kezei felfedező útra indultak .Halk sóhajok szöktek ki belőlem, mire elvált tőlem és fentebb dobott az ágyon.
-Kook... -néztem szemébe, mire ő is rám pillantott. Kérdőn vizslatta íriszeimet, mire elmosolyodtam.
-Tudom, hogy nem a legmegfelelőbb alkalom, de szeretlek.-lett mosolyom még nagyobb .Jungkook ajkai elnyíltak, majd lenézett fedetlen mellkasomra. Hosszú percekig nem történt semmi, és az eddig nadrágom szélénél lévő kezét elemelve közelemből, ült az ágy szélére, messze tőlem.Nagyokat pislogva néztem a plafonra, majd érdeklődve pillantottam irányába.
-Sajnálom, hogy látnod kellett.-ültem fel egyből, mikor realizáltam a helyzetet. Valószínű, hogy a testem miatt húzódott el tőlem, amit teljes mértékben meg is értek. Párnámhoz nyúltam, majd hasamhoz szorítottam azt.
-Mit?-fordult felém elgondolkodva.
-N-nem miattam nem mentél távolabb? -gyűrögettem a párna csücskét, mire felsóhajtott.
-Nem, vagyis, de...de nem úgy ahogyan azt te gondolod. Nem gondoltam meg magam, csak rájöttem, hogy nem tehetem meg veled .-íriszeibe néztem hiszen nem értettem, mire is gondol pontosan. Eddig figyelmemet lefoglalta a folytonos bocsánat kérések sorozata a fejemben, hogy mi történne akkor, ha felállna mellőlem és elmenne, csak azért mert meglátott így.
-Örültem, mikor belementél, de tudom, hogy a beteges dolgaimat rajtad nem élhetem ki, mert basszus...rohadt törékeny vagy, még mérgesen is! Nem csinálhatok veled akármit, mert tudom, hogy fájna, és nem tudnék leállni vele utána.-hajtotta le fejét, majd kezével hajába túrt.
-Mi számít őrült dolognak? Mert ha nem annyira vészes, biztos kibír..-kezdtem bele, de felém fordult.
-Nem bírnád ki! Hiába mondod azt, hogy meg tudnád tenni, erre nem lehet felkészülni Jimin, főleg, hogy még rohadtul szűz vagy! -magyarázta el nekem az egyértelműt.
-Miattad megpróbálnám kibírni.-piszkáltam lábamat lebiggyesztett ajkakkal.
-De nekem nem ez kell.Hanem az, hogy utána csak velem akard csinálni, és ne gondolj arra, hogy mással vajon ilyen lehet-e.-fordult felém félig.
-Akkor mit csináljunk? -sóhajtottam fel tanácstalanul.
-Megpróbálom magam megjavítani, vagy legalább tompítani a dolgokon.-mosolygott rám felajánlva ötletét.
-Most ér az én véleményem is? - döntöttem oldalra fejem, mire bólintott egyet.
-Szóval, ha jól értettem...-néztem rá félve, majd elhadarva folytattam mondatom.
-...a durva szexet szereted? -pislogtam rá nagyokat .
-Igen.-válaszolta röviden, majd elgondolkodva meredtem felé.
-És honnan tudod, hogy én nem?-tettem fel kérdésem, mire elnevette magát.
-Még te sem vagy tisztában vele, ha meg egyből azzal kezdem, el is ijeszthetlek vele.-jött közelebb és fogott arcomra egyik kezével míg a másikat mellém rakta.
-Talán, ha tényleg azzal kezdenénk akkor arra szoknék rá, és...-kezdtem bele, de félbeszakított.
-Édes, hogy ennyire próbálkozol, de hidd el nekem, jobb ez így.-puszilt orromra.
-Tényleg nem lehetne, hogy megmutatod előtte, mire kéne felkészülnöm?-Jungkook felsóhajtva vakarta meg tarkóját, de nem mondott semmit.
-Nem csinálunk semmit, csak megmutatod! -erősködtem. Tényleg kíváncsi voltam, hogy mire is gondol a "durva" szó alatt.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...