Lihegve döntöttem fejemet a párnára miközben Kai közelebb húzott magához. Teljesen kivoltam fáradva amit a mellettem lévő fiú is észrevett.
-Mondtam, hogy a második körnél mozgok én.-simított arcomra mosolyogva.
-Már lényegtelen.-motyogtam alig halhatóan. Felnézve lendítette át rajtam lábát pucér derekamra, majd húzódott még közelebb.
-Sokat kell tanulnod ma?-elgondolkodva néztem íróasztalomra, majd megráztam fejem.
-Nincs semmi, holnap már kell viszont.-fordultam a fiú felé újból.
-Nem fáj a feneked?-kérdezett rá aggódon.
-Miért fájna?-értetlenkedtem.
-A megszokottnál durvább voltál, csak ezért kérdezem.-rántotta meg vállait.
-Rossz volt?-emeltem fel rá tekintetem, mire megrázta fejét.
-Élveztem, csak fura volt.-simított hajamba, majd csókolt ajkaimra.
-Harmadik menet?-villantotta ki fogait.
-Te nem vagy normális.-röhögtem el magam vállára csapva. Ajkait megnyalva emelte le rólam lábát, majd simított végig gerincem vonalán egészen fenekemig.
-Nem élnék túl még egyet, Kai.-sóhajtottam fel, majd fogtam kezére.
-És ha azt mondom csak én dolgoznék?-ajánlotta fel.
-Hogy te mennyire kano...-nyögtem fel ahogy belém vezette ujját.
-Vedd ki!-nevettem el magam arca láttán.
-Nyomja fentebb magát a kisasszony, hogy jobban hozzáférjek.-hajolt közelebb. Elmosolyodva hajoltam ajkaira, majd fentebb küzdve magam mozdította meg bennem újra ujját miközben farkamra fogott másik kezével. Felsóhajtva döntöttem fejem a fiú vállára miközben a lepedőt markolászva élveztem minden egyes tettét. Egy ujja helyett becsúszott további kettő is, mire elnyílt ajkakkal próbáltam valami stabilabb pontot kitapintani az ágyon, azonban mielőtt ezt megtehettem volna a fiú fentebb nyomva engem térdelt elém engem is magával rántva. Hatalmasakat nyögve fogtam hátára, majd élveztem markába a mai nap már sokadjára.
-Túlélted.-nevetett fel, mire fáradtan mosolyodtam el, majd tekintettem szemeibe távolabb hajolva tőle.
-Hihetetlen vagy.-vallottam be az egyértelműt.
-Vagy csak értek hozzád.-rántotta meg vállait mosolyodva.
-Titokban használati utasításokat olvasgatsz rólam?-poénkodtam oldalra döntött fejjel.
-Hát....már nem titok.-csókolt ajkaimra miközben kihúzta ujjait belőlem. Derekamra fogva döntött el az ágyon és dőlt le mellém. Miután kipihentük magunkat lefürödtünk, majd rendeltünk egy kis harapni valót, hiszen boltba se időm, se energiám nem volt lemenni. Amit megérkezett a rendelés nekiláttam annak kibontásának. Derekamra fogva csókolt nyakamba, majd realizálódott bennem, hogy a hátam mögött áll.Fura volt, hogy egyáltalán nem érdekelt, pedig előtte soha nem engedtem meg neki ezeket, most mégsem éreztem azt, hogy bármi bajom származhatna belőle.
-Ez tök finom.-vett a villára pár krumplit, majd rakta számba azokat.
-Múltkor elsózták, de most tényleg jó ízű.-mosolyodtam el oldalra pillantva.
-Azt hiszem teljesen beléd estem.-emelte fentebb szemöldökét.
-Persze, hogy belém estél,nem hagytam neked más választást.-kuncogtam el magam. Valójában nem akartam túldramatizálni ezt az egészet, a mai nap először nem volt közömbös számomra a fiú amit bár furcsálltam, mégsem adtam neki hangot.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡
Fanfictionᴊɪᴍɪɴ ᴍɪɴᴅɪɢ ʀᴇɴɢᴇᴛᴇɢᴇᴛ ᴛᴀɴᴜʟᴛ ᴀᴢéʀᴛ, ʜᴏɢʏ ᴀᴢ ᴇᴍʙᴇʀᴇᴋ ᴇʟɪsᴍᴇʀʜᴇsséᴋ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇɢʏ ɴᴀᴘᴏɴ ᴛᴀʟáʟᴋᴏᴢɪᴋ éʟᴇᴛᴇ ᴍᴇɢʀᴏɴᴛóᴊáᴠᴀʟ . ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴀ sᴜʟɪ ʀᴏssᴢғɪúᴊᴀ, ᴀᴋɪ ᴍáʀ ᴀᴢ ᴇʟső ɴᴀᴘᴏɴ ɴᴀɢʏ ʜíʀɴéᴠʀᴇ ᴛᴇᴛᴛ sᴢᴇʀᴛ ᴀ ғᴏʟʏᴛᴏɴᴏs ɪɢɴᴏʀáʟásáᴠᴀʟ, és ɴᴀɢʏᴋéᴘűséɢéᴠᴇʟ, ᴘᴇᴅɪɢ...