Némó

2.9K 235 25
                                    

Hibákért elnézést!! 🙄
___________________

-Az exeddel megtetted?


-Békén hagynál az exemmel, végre?-sóhajtott fel, rám pillantva. Nem tudtam mennyire fájhat neki ez a téma, hiszen nemegyszer tudatta velem, hogy nem szeretne róla beszélni, én mégis minden adandó alkalommal felhozom neki.

-Sajnálom, nem rosszból kérdeztem.-hajtottam le fejem, bocsánatkérésem közben.

-Nem haragszom rád Jimin, de vannak dolgok amikről nem szeretnék beszélni veled.-simított arcomra, mire bólintottam egyet.

-Tudom, Kook .De, ugye, egyszer elmondod majd?-néztem fel rá kiskutya szemekkel, mire felsóhajtott.

-Talán, egyszer.-rántotta meg vállait.

-Gondolkodtál már azon, mi lett volna, ha nem találkozunk?-nyúltam arcomon pihenő kezéért.

-Nem igazán.-rázta fejét nemlegesen, kérdőn fürkészve szemeimet.

-Ugyan olyan begyepesedett emberek lennénk, mint mielőtt találkoztunk volna?-kérdeztem rá, mosolyogva.

-Valószínűleg, igen .Legalábbis, én biztos .Az egyetlen ember akinek ki tudom mutatni az érzéseim, és aki ismeri az igazi Jungkookot, az te vagy.-hajolt közelebb hozzám.

-Nem gondolod, hogy túl könnyen nyíltál meg nekem?-nevettem el magam.

-Miért? Egy tökéletes ember vagy a világ szemében ...-szívemet egy keserű érzés kerítette hatalmában, majd ajkaimról is lehervadt mosolyom.

-Lehet, hogy annak látnak, de nem minden az, aminek látszik .Volt egy hibám az elmúlt napokban...-piszkáltam kezeimet .

-Akkor mondd el, ha úgy érzed .Ezek szerint még túl friss neked.-emelte fel fejem mosolyogva.

-Félek a döntésedtől ez miatt..-vallottam be neki őszintén.

-Amíg nem csaltál meg, nem kell félned semmitől.-puszilt ajkaimra.

-És ha megtettem volna?-kérdeztem rá félve, az igazság mögé bújva.

-Akkor kinyírnám azt akivel megtetted és neked sem lenne onnantól kezdve jó sorod. De ettől nem kell félned....te nem lennél rá képes.-puszilt homlokomra, majd elindult  felfelé.

-Nem kell félnem ...-motyogtam magamnak szavaimat, ismételve őt, majd hajamba túrtam.

-Ki leszek csinálva! -haraptam ajkamba dühösen .Hogy lehettem ekkora idióta? Mielőbb beszélnem kell Taehyungal, hogy tartsa a száját és, hogy zárjuk le ezt az egész hülyeséget közöttünk.

Komótosan ballagtam én is fel, majd kinyitva az ajtót hallottam meg, hogy éppen a fürdőben zuhanyzik. Tarkómat megvakarva mentem a szekrényhez és vettem ki onnan valami elviselhető göncöt, majd kaptam le magamról pólóját.

-Te jössz?-lépett ki, egy kis idő múlva , mire bólintottam egyet és egy sóhaj után be is mentem volna, azonban kezemre fogva megállított.

-Nem tudnálak bántani, ha ez miatt vagy ilyen.-mondta szavait szemeimbe nézve.

-Tudom, Kook.-fogtam kezére, lefejtve azt magamról.

-Nem hiszel nekem, ugye?-mosolyodott el csalódottan.

-Erről szó sincs, csak..-tűnődtem el valami ésszerű magyarázaton, de sajnos hiába.

-Vannak gondolatok a fejembe ,de nem kockáztatnám a testi épséged.

ᴍʏ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ♡ᴊɪᴋᴏᴏᴋ♡Where stories live. Discover now